خلاصه کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی نکات مهم نسخه جدید | driveing

همچنین ما یک بسته طلایی را برای شما آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید خود را برای قبولی صد در صدی در آزمون آیین نامه اصلی آماده کنید. بعد از قرار دادن کتاب ایین نامه پایه سوم اینبار درسایت درایوینگ دانلود کتاب آیین نامه پایه دوم به صورت فایل pdf در پایین صفحه به صورت رایگان قرار دادیم. این کتاب 123 صفحه می باشد که در پایین فهرست و پیشگفتار این کتاب را مشاهده می کنید.

تمامی تابلوهای راهنمایی توضیح داده شده و سوالات مربوط به هر کدام بررسی driving می‌شود. یادگیری این بخش تنها با مرور چند باره خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی میسر است و بهتر است تست‌های بیش‌تری از بخش راه و علائم راهنمایی تمرین شود. هنرجوی گرامی کتاب آموزش رانندگی پایه یکم به صورت فایل پی دی اف می باشد، شما میتوانید بعد از دانلود فایل کتاب فوق در گوشی همراه، تبلت، کامپیوتر و… مشاهده نمایید توجه داشته باشید جهت مشاهده فایل کتاب آموزش رانندگی پایه یکم بایستی نرم افزارadobe reader را در دستگاه خود نصب نمایید. در گام بعدی نحوه صحیح پارک دوبل آموزش داده شده و بخش بعدی به چگونگی توقف در سطح شیب دارد پرداخته است. تمامی این موارد در کلاس‌های عملی آموزش داده می‌شود اما مطمئنا با دانلود خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی و مطالعه آن پیش زمینه بسیار مناسبی در ذهنتان شکل می‌گیرد و فرآیند یادگیری را تسریع خواهد کرد. کاربر گرامی شما میتوانید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سوم را از لینک زیر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

  • این موضوع مهم در سال های اخیر مشهود است و آمارها حکایت از کاهش تصادفات رانندگی دارد.
  • این کتاب 123 صفحه می باشد که در پایین فهرست و پیشگفتار این کتاب را مشاهده می کنید.
  • در این بخش از سایت تک درایوینگ پی دی اف کتاب آموزش رانندگی را به صورت رایگان در لینک پایین صفحه برای دانلود قرار دادیم این کتاب دارای 219 صفحه می باشد که در 6 فصل می توانید به صورت فایل پی دی اف به صورت رایگان دانلود کنید.
  • البته یادآور می شوم که آزمون فنی بصورت مستقل برگزار نمی شود و سوالات فنی در همان آزمون اصلی قرار می گیرد.
  • لطفا کتاب موتور سیکلت رو هم قرار بدید تا مجموعه تون کامل تر بشه ، ما که گذر کردیم ازین مرحله… جاش خالیه ، سایتتون خیلی خوب و پر محتوی ست حیفه کاستی داشته باشه.

امکانش هست کتاب آیین نامه پایه سوم رو فایلی قرار بدید که قابل ویرایش باشه؟ می‌خوام توی adobe reader روی کلمات هایلایت کنم اما امکانش نیست، ظاهرا فقط read-only هست. با خواندن این سوالات و خلاصه نکات مهم آیین نامه شما حتما در امتحان موفق خواهید شد. چرا که این سوالات جدیدترین سوالات آیین نامه هستند و شما دقیقا سوالات امتحانتان را از قبل دیده‌اید با خواندن این سوالات و جزوه آیین نامه که در اینجا دانلود کرده اید هیچ نگرانی از بابت قبولی نداشته باشید. کتابچه راهنمای راننده کتاب کوچکی است که در آن معلومات در مورد طریقه رانندگی شامل است.

دانلود کتاب آیین نامه رانندگی پایه سوم

خلاصه کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی نکات مهم نسخه جدید | driveing و برای تسلط بیشتر میتوانید نمونه سوالات آیین نامه گواهیار را دانلود کنید . درمورد قوانین مربوط به عابرین پیاده و افراد مسن و کودکان و دوچرخه سواران و مامورین راه و حیوانات توضیحاتی ارائه می‌کند و قوانین آیین نامه راهنمایی و رانندگی در این موارد را آموزش می‌دهد. با دانلود خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی بخش ششم در حجم کمی به شما آموزش داده می‌شود و تمامی موارد به صورت پرسش و پاسخ در چند صفحه کوتاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین میتوانید یک آزمون رایگان آیین نامه رانندگی را از صفحه ی دانلود رایگان نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی  مراجعه کنید و برای آشنایی با نمونه سوالات آیین نامه از آن استفاده کنید همچنین بسیاری امکانات رایگان دیگر را هم در آنجا میتوانید بیابید . سوالات آیین نامه اصلی در قالب ۳۴ نمونه سوال در داخل سایت تست درایوینگ قرار گرفته است. این سوالات با شبیه سازی با سوالات سالهای گذشته طراحی شده است و شما ضمن شرکت در این آزمونها به صورت آنلاین و مطابق با استانداردهای آزمون اصلی، می توانید به راهنمای سوالات هم دسترسی داشته باشید.

کتاب آموزشی هنرجویان پایه سوم

ولی به هر حال اگر فقط گرفتن نمره برای شما ملاک نیست و می خواهید که اصولی آیین نامه رانندگی را با تمام جزئیات یاد بگیرید در لینک پایین صفحه می توانید این کتاب را دانلود کنید. جهت رفاه شما ما دو بخش در سایت تست درایوینگ قرار دادیم که سوالات فنی و سخت ترین سوالات آزمون رو می توانید به صورت جداگانه مطالعه کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که با مطالعه دقیق این سوالات و پاسخ آنها، می توانید با آسودگی خاطر در این آزمون شرکت کنید. در فصل اول بخشی از قوانین و مقررات مورد نیاز هنرجویان آورده شده است. نحوه رانندگی ایمن در فصل دوم نگاشته شده است و سعی شده است احتیاطهای لازم و نکات ایمنی هنگام تردد در شبکه معابر برای هنرجویان تدوین گردد. بنابراین در کنار توجه به عوامل دخیل در ایمنی ترافیک، ض رورت دارد به عامل انسانی و فرهنگ رانندگی توجه ویژه ای بشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار