ساختمان اداری-تجاری هیترا رسانه واقعیت در معماری | youngarchitect

مدت زمان بازسازی می‌تونه به بسته به حجم و جزئی یا کلی بودن بازسازی در مدت چند روز تا چند ماه انجام بشه. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه. دانلود معماری یکی از به روز ترین و کاملترین آرشیو های تخصصی معماری در ایران میباشد و ما هر روز جدید ترین مطالب را برای دانلود آماده میکنیم. عدم استحکام (شفافیت) ، حساسیت (اتصال به دنیای خارج) و چندرسانه ای بودن (انتقال داده) از ویژگی های عصر الکترونیک است.

مراحل طراحی ساختمان اداری کارخانه

تعداد زیادی پنل های آینه ای آویزان، نور حاصل از آتریوم را منعکس می کنند تا در کل ساختمان انتشار پیدا کند. بتن به دلیل کاربردهای مختلف و جرم گرمایی زیاد در این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین از آب باران در بام سبز ساختمان برای برجهای خنک و تبخیر استفاده می شود. این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد. برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است. همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند.

  • بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید.
  • دانشجویان پر انرژی بوده، کیفیت کاری کارکنان آکادمیک بالا رفته و در مجموع کیفیت و بازدهی بالا را ناشی می شود.
  • اختلاف رنگ یا سطح و یا استفاده از حروف برجسته در چنین طراحی کاربرد دارد.

در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود. بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند. بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید. پس تاثیر شگرف نمای ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. از سویی دیگر ساختمان اداری باید به گونه‌ای ساخته شود که دسترسی برای کلیه‌ی مراجعین خود از جمله معلولین به آسانی صورت گیرد تا افراد عادی و معلولین بتوانند با فراغ بال در محیط اداری به انجام امور خود بپردازند.

http://azindekor.ir

برای انجام این یکی می مجله خبری معماری جوانید از تیم های بازسازی کمک بگیرید و یا با آنها مشورت کنید. چرا که افراد متخصص می توانند حداکثر هزینه را با توجه به قیمت مصالح، مواد و غیره تعیین کنند. در نتیجه با انجام این کار و بررسی هزینه کل با بودجه خود، اگر فکر کردید که از پس این هزینه ها بر می آیید می توانید به اجرای بازسازی بپردازید.

راهکار کاهش هزینه و زمان در بازسازی دفتر کار

نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر هویت کسب و کار شما و شان آن باشد. در این پلان اولیه برای یک ساختمان اداری نیز باید برخی نکات رعایت شود. چشم‌نوازترین تزئینات نمای اداری هم با غروب آفتاب و تاریکی شب به چشم نمی‌آيد؛ مگر اینکه با نورپردازی صحیح و منطبق بر تکنیک‌های مدرن جلوه‌گر شود. در سبک مدرن از نورپردازی به شیوه مدرن برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌شود.

پیشنهادهایی طلایی برای بازسازی ساختمان اداری!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار