پرده کرکره فلزی در صدر لیست با دوام ترین و مقرون به صرفه ترین انواع پرده! مجله تصویر زندگی

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی پارکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. شفاف سازی قیمت ها در کنار حفظ و ارتقاء کیفیت از اهداف اصلی دیجی پارکت می باشد. شستشوی و گردگیری با استفاده از دستمال نمدار یا وسایل مشابه که موجب تمیز شدن کرکره در مدت زمان کوتاهی می‌شود. این مدل در ۴ سایز تولید و عرضه می شود که در این بخش به آن می پردازیم . برای استفاده از مطالب سروین دکور، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. استعلام موجودی فقط تا ساعت sixteen از طریق پشتیبانی تلفن و واتس اپ –تعميرات تا ساعت 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه و در روز پنجشنبه تا ساعت 12 مراحل پرداخت آنها تکمیل شود .

قیمت مدل کرکره پذیرایی

در این سیستم از پرده کرکره فلزی با اسلیت­های sixteen و 25 میلیمتری استفاده می­شود. با این انتخاب براحتی میتوان رنگی را بکار گرفت که بالاترین هارمونی را با محیط اطراف خواهد داشت . پرده کرکره را میتوان به عنوان پرده اداری، پرده آشپزخانه و یا پرده اتاق خواب مورد استفاده قرار داد. ابعاد بزرگتر باعث سنگین تر شدن پرده و آسیب زودرس به پرده خواهد شد. تنوع رنگی در کنار افزایش ظرافت در تولید پرده کرکره فلزی باعث شده است که بیش از پیش از آنها در پذیرایی‌ها، نشیمن و اتاق خواب نیز استفاده شود. کرکره فلزی نیز در صورت بسته بودن می تواند از حریم خصوصی شما محافظت کند یعنی دید ندارد، اما ممکن است سایه های داخل یک اتاق روشن را نمایش دهد .

پرده کرکره فلزی ۱۶ میل طرح دایره (۴ رنگ مختلف)

پرده های کرکره تصویری دارای وضوح چاپ قابل قبولی هستند به شرط آنکه تصویر انتخابی شما نیز کیفیت بالایی داشته باشد. پیشنهاد می کنیم خرید پرده زبرا چاپی با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید. نوع دیگری از پرده کرکره فلزی وجود دارد که روی آن بر اساس سلیقه و خواسته ی شما طرحی را به چاپ می رسانند. پرده کرکره فلزی چاپی به طور آماده در بازار با طرح های متنوع موجود می باشد با این حال اگر قصد داشتید طرح خاصی را روی پرده کرکره فلزی به چاپ برسانید این امکان برای شما وجود خواهد داشت. این پرده ها برای سازمان هایی که می خواهند آرم یا لوگوی خود را روی پرده کرکره فلزی چاپ کنند می تواند ایده ی خوبی باشد. عمده افراد تصور می کنند که پرده های کرکره فلزی فقط از جنس آلومینیوم ساخته می شوند در حالی که پرده کرکره فلزی با استفاده از تیغه های فولادی، تیغه های منیزیم و گالوانیزه نیز ساخته می شود.

مقایسه پرده کرکره فلزی با کرکره چوبی

از لحاظ عبور نور نیز در حالت بسته تیغه ها مانع عبور نور می شوند به جز تیغه های پرفراژ (سوراخ دار) که نور را عبور می‌دهند. در نتیجه از مزایای پرده کرکره می‌توان به داشتن همزمان حریم خصوصی و نور مناسب منزل اشاره کرد. به همین دلیل است که از این سبک پرده طی سالیان استفاده می‌شد و هنوز هم متقاضی زیادی دارد. اما این نکته را باید در نظر گرفت که با توجه به انوع متفاوت آن (چوبی و فلزی) ممکن است این ویژگی‌ها برای نوع های مختلف متفاوت باشد.

اسلت های پرده کرکره فلزی این مجموعه وارداتی از کشور تایوان بوده که به جهت گرماژ بالای آلومینیوم آن (ضخامت مناسب ورق)، طول عمر مفید بیشتری را دارا می باشد. به علاوه تنوع رنگ تیغه ها امکان دکور کردن فضاهای مختلف را به شما می ویستا پرده دهد. فقط کافی است که بست‌های پرده را به سقف یا دیوار متصل کرده و قاب پرده را به این بست‌ها متصل کنید. برای این کار همیشه می‌توانید از همکاران ما مشاوره و راهنمایی گرفته یا اگر به هر دلیل نمی‌توانید خودتان پرده را نصب کنید کافی‌ست با فروشگاه تماس حاصل کرده تا همکاران ما در اسرع وقت کار نصب پرده را انجام دهند. حالت جمع شدن و باز شدن پرده کرکره فلزی، عمودی بوده و شما می توانید به وسیله طناب تشکیل شده در کنار پرده، آن را کاملا بالا یا پایین بکشید. فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد.

پرده کرکره فلزی در صدر لیست با دوام ترین و مقرون به صرفه ترین انواع پرده! مجله تصویر زندگی

پرده‌های کرکره فلزی (آلومینیومی) بیش از انوع دیگر پرده، به عنوان پرده‌های اداری شناخته می‌شوند. این نوع پرده فضایی مدرن و شیک را ایجاد کرده و از نظر کارآیی نیز کاملاً مناسب دفاتر کار هستند. از طرفی قیمت کرکره فلزی نسبت به نوع چوبیِ آن بسیار ارزان‌تر بوده و تنوع رنگی بالا نیز آن را با اغلب فضاهای اداری قابل هماهنگی می‌کند. پرده کرکره‌ی فلزی از قدیمی‌ترین پرده‌های غیر پارچه‌ای و دارای مکانیزم تیغه‌ای است. همانطور که می‌دانید پرده کرکره‌ای از به هم پیوستن افقی تیغه‌هایی فلزی ساخته شده که تغییر زاویه‌ی تیغه‌ها میزان نور ورودی و همچنین امکان دیدن فضای بیرون را مهیا می‌کند.

  • حالت جمع شدن و باز شدن کرکره فلزی، عمودی بوده وشما میتوانید به وسیله طناب تشکیل شده در کنار پرده، آن را کاملا بالا یا پایین بکشید.
  • پرده کرکره و یا پرده آلومینیومی یکی از قدیمی ترین انواع پرده های مدرن مکانیزم دار است که با گذشت سالها همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.
  • این ابزار عبارتند از دریل، پیچ گوشتی، متر، مداد علامتگذاری، پیچ و رولپلاک مخصوص جهت نصب پرده به سقف یا دیوار و پایه ها و لوازم جانبی مونتاژ.
  • در واقع شما می توانید بدون اینکه نیاز به باز یا بسته کردن کامل پرده داشته باشید، به نور خورشید اجازه دهید به اندازه دلخواه شما وارد خانه شود.
این پرده در سایز های پهنای ۱۶ میلیمتر، ۲۵ میلیمتر تولید می گردد. پرده آلومینیومی قابلیت های بالایی برای استفاده اداری و همچنین مسکونی دارد. قیمت مناسب، سبکی وزنی، مکانیزم ساده و قابلیت تعمیر از جمله برتری های این نوع پرده می باشد که به این قابلیت ها تنوع بالای رنگی و طرح را نیز می توان اضافه کرد.

ضمنا پیشنهاد ما برای محیط­های آزمایشگاهی پرده شید بیمارستانی با پارچه آنتی باکتریال است. بله، تمامی خدمات مرتبط با پرده کرکره فلزی که شامل طراحی، تولید، نصب، تعمیر و شستشوی پرده است توسط مجموعه انجام می­شود. می توانید تمام انواع پرده های کرکره فلزی را از اینجا و یا جهت دیدن سایر انواع پرده های متنوع اینجا را ملاحظه نمایید. پرده های کرکره فلزی در سه عرض تیغه sixteen میل، 25 میل، 35 میل و 50 میل تولید می شوند که عرض تیغه 25 میل مرسوم تر می باشد و به لحاظ قیمتی نیز از سایر انواع آن مناسب تر می باشد. یکی از انواع پرده هایی که به جهت تمیز کردن آسان، استفاده ی آن بخصوص در فضای اداری و آشپزخانه ها بسیار مرسوم می باشد کرکره فلزی یا آلومینیومی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار