ثبت نام در صرافی کوکوین شرایط و نحوه ثبت نام

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ثبت نام در صرافی کوکوین شرایط و نحوه ثبت نام

پس از اعمال قوانین سختگیرانه احراز هویت در صرافی بایننس، یکی از بهترین جایگزینها برای ایرانیان صرافی کوکوین میباشد. صرافی کوکوین رتبه چهارم محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال را دارا بوده و کاربرانی فعال در تمام دنیا دارد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت صرافی کوکوین برای ایرانیان عدم نیاز به احراز هویت با کارت شناسایی میباشد.

در این قسمت ابتدا کشور و محل زندگی خود را وارد می‌کنید.

درکل پیشنهاد می کنیم که کل سرمایه را نه تنها در صرافی کوکوین، بلکه در هیچ صرافی دیگری قرار ندید. بهتر است سرمایه اصلی شما در یک کیف پول امن قرار داشته باشد و تنها بخشی از سرمایه که با آن قصد معامله و ترید را دارید در صرافی باشد. در این قسمت ابتدا کشور و محل زندگی خود را وارد می‌کنید. پس از تکمیل اطلاعات در نهایت روی گزینه ارسال یا Submit کلیک می‌کنید. به این ترتیب شما مراحل احراز هویت برای ثبت نام در صرافی KuCoin را به اتمام رساندید. پس از ورود به منوی اصلی و وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت صرافی KuCoin، در گوشه سمت راست صفحه روی قسمت مشخص‌شده با کادر قرمز کلیک کنید.

صرافی کوکوین چه ارزهایی دارد؟

در اینجا صرافی کوکوین KuCoin برای من یک کد QR نمایش داده است. کد را با گوشی موبایل خود از طریق اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور اسکن میکنم. سپس در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، یک رمزپویا برای صرافی کوکوین هر 60 ثانیه تولید میشود. در قسمت Set Login Password (تعیین پسورد ورود) یک پسورد قوی متشکل از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد انتخاب کردم و وارد کردم.

طبق تصویر پایین می‌بینید که موجودی در حساب اصلی شما قرار دارد. برای انتقال موجودی به حساب معاملاتی فقط کافی است روی «Transfer» بزنید. پیشنهاد معامله‌گران حرفه‌ای استفاده از یک سرور مجازی است. شرکت‌های معتبر زیادی از جمله میهن وب‌ هاستسرور مجازی مخصوص تریدبه فروش می‌رسانند.

نکات امنیتی قبل از ثبت نام در کوکوین

برای برداشت withdraw نکته بسیار مهم این که حتما چک بکنید که شبکه مبدا و مقصد یکی باشه. از قسمت خرید p2p شما قابلیت این دارید که از شخص ثالث توکن های خودتون خرید بکنید که درصد کومیسیون هایی که باید بهش بدید هم مشخص شده براتون. اگر زمانی از جای دیگه به حسابتون وصل بشه شخصی به جز ای میل که براتون میاد ، از این قسمت بهتون نشون میده که از کجا و چه تاریخی به حساب شما وصل شدند . تو قسمت بعدی هم بهتون یاد میدیم که چطور میشه این تخفیف فعال کرد . معمولا اگر با مرورگر کروم وصل بشید در موقع اتصال، پیامی برای شما میاد که همون ابتدا دسترسی به لوکیشن ببندید تا لوکیشن شما امن تر باقی بمونه .

کوکوین بازارهای مختلفی مانند استیبل کوین USDⓈ ، بیت کوین ، توکن کوکوین و انواع آلت کوین ها ( ETH، TRX و غیره) را ارائه می دهد. هنگامی که سفارشی را ثبت می کنید و بلافاصله آن را اجرا می کنید، شما به عنوان یک گیرنده در نظر گرفته می شوید و هزینه گیرنده را پرداخت می کنید. در مقابل هنگامی که سفارشی را ثبت می کنید که بلافاصله برای وارد کردن سفارش خرید یا فروش مطابقت ندارد ، به عنوان سازنده در نظر گرفته می شوید و هزینه سازنده را پرداخت می کنید. در نهایت کد ۶ رقمی خود را در کادر Google Verification Code وارد کرده و روی دکمه «فعال سازی» مانند زیر کلیک کنید. اکنون می توانید به طور ایمن به حساب KuCoin خود دسترسی پیدا کنید. می‌توانید کد QR را با تلفن خود اسکن کنید، و Google Authenticator را برای صرافی کوکوین راه‌اندازی کنید.

اگر یک صرافی تصمیم بگیرد تا به کاربران کشور خاصی مانند ایران خدمات ارائه ندهد، باید احراز هویت را اجباری کند. دقیقا مشابه کاری که صرافی بایننس در سال‌های قبل انجام داد. به این ترتیب معامله‌گران چند کشور از جمله ایران مجبور به کوچ از صرافی بایننس به سایر صرافی‌ها مانند کوکوین شدند. عملیات واریز در کوکوین کاملاً رایگان است، اما برای برداشت ارزهای دیحیتال در این صرافی باید کارمزدهای مشخصی را پرداخت. جالب است بدانید که ارزش دلاری کارکردهای برداشت به قیمت بازار فعلی دارایی‌های حساب مورد نظر شما بستگی دارد. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب صرافی Kucoin، قابلیت جمع‌آوری انواع حساب‌های مختلف در یک اکانت مشخص است؛ با این قابلیت، عملیات انتقال ارز از یک حساب به دیگری بیش از پیش دلچسب می‌شود.

معاملات فیوچرز صرافی کوکوین

فعالیت ایرانیان در صرافی کوکوین مجاز نیست و با بررسی بخش قوانین وب سایت صرافی نام ایران را در لیست تحریم و ممنوعیت ترید در کوک… آدرس کیف پولی که توسط صرافی کوکوین در اختیارتان قرار داده شده کپی کنید. با توجه به مورد بالا اگر احراز هویت در این صرافی اجباری شود، در این صورت امکان بلوکه شدن سرمایه‌ کاربران ایرانی وجود خواهد داشت. کمیسیون دریافتی از معامله گران در صرافی کوکوین در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. به عنوان مثال در حجم معاملات ماهانه زیر ۵۰ بیت کوین، برای هر معامله ۰.۱٪ از مبلغ معامله به عنوان کمیسیون دریافت می‌شود. صرافی کوکوین از نظر حجم معاملات یکی از بزرگرین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است.

در مرحله مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال، گزینه limit order را کلیک کنید. در این قسمت نیز باید یک رمز عبور قوی انتخاب کرد و در قسمت بعدی نیز باید رمز عبور را تکرار کنید. بعد از این که این مراحل را تایید کردید، صفحه به مرحله قبل برمی گردد و از این طریق امنیت حساب کاربری شما افزایش می یابد. حالا آدرس ولتی که برای دریافت ترون یا TRX ساختیم ایجاد شده است.

برای شروع، از صفحه اصلی KuCoin دیدن کنید و روی “ثبت نام” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. از آنجا، شماره تلفن یا آدرس ایمیل، کد تأیید و رمز عبور را وارد خواهید کرد. وارد شوند و از طریق این سایت مراحل مربوط به انجام معاملات رمز ارزها را انجام دهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار