اتاق فرار کیش تمام اتاق ها خرید و رزرو بلیط ورودی اسکیپ روم کیش کیش تخفیف سامانه رسمی تفریحات کیش-آل اسکیپ

اتاق فرار کیش تمام اتاق ها خرید و رزرو بلیط ورودی اسکیپ روم کیش کیش تخفیف سامانه رسمی تفریحات کیش-آل اسکیپ

سن افرادی که میتونن تو اتاق فرار شرکت کنن معمولا مشخصه. یعنی برای اسکیپ روم های ترسناک باید بالای 16سال باشید و برای اتاق های فرار معمایی و هیجانی بالای 10سال به همراه یک بزرگتر. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد. به همین دلیل به بررسی بهترین و مهمترین مزایای آن خواهیم پرداخت. کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند معمولاً آخر هفته‌های دلگیری را پشت سر می‌گذارند.

مجموعه اتاق فرار شادو

ما در اکوکلاب برای دوستانی که به سناریوهای ترسناک علاقه مند هستند، اتاق فرار ناشناخته را آماده کرده ایم. داستان این سناریو درباره زنی به نام خانم اسمورل است که در اواسط جنگ جهانی دوم به همراه دو فرزند خود، به روستایی در اسکاتلند فرار می کند. آن ها شب را در کلبه ای جنگلی به سر برده و صبح با بیدار شدن در آن مکان ناشناخته، از شدت غریب و عجیب بودن آن کلبه وحشت می کنند اما چاره ای جز ماندن در آن جا ندارند.

سایت تفریحات کیش تخفیف تنها سامانه رسمی، دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز فروش تفریحات کیش از سازمان منطقه آزاد کیش است. با کلیک روی نماد های بالای همین صفحه می توانید سابقه سرویس دهی و خدمات سامانه کیش تخفیف را مشاهده نمایید. اولین کاری که باید بکنید اینه که اتاق فرار مورد نظرتون رو از روی سناریو، ژانر و میزان سختی بازی انتخاب کنید.

مجموعه اتاق فرار ایکس اسکیپ

برگزاری سورپرایز تولد تو اتاق فرار یکی از آپشنای جذاب این بازی هست و شما باید قبل از رزرو تیک جشن غافلگیری تولد رو بزنید و این قابلیت در همه اتاق های فرار انیگما وجود داره و جای نگرانی نیست. فقط اینو بدونید که فضایی برای خوردن کیک در اتاق فرار وجود نداره و از این بابت عذر میخوایم اما برای عکس و فیلم تولد عزیزان شما همه جوره در خدمتیم. در پایین صفحه ورود مشخصات، روش پرداخت را انتخاب کنید و سپس دکمه ثبت را فشار دهید. مبلغ پرداختی نهایی است و در محل اتاق فرار مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ یارد

حتما میدونید اسکیپ روم یک بازی تیمیه که نمیشه اون رو به تنهایی انجام کد تخفیف اسکیپ روم داد! و سوالی که همیشه پیش میاد اینه که پس برای انجام بازی باید چند نفر باشیم؟ قبل از هر چیزی اینو بگیم که حداقل و حداکثر تعداد بازیکنان برای هر اتاق فرار مشخص شده. داشتن یه تیم 4 تا 8 نفره استاندارد اکثر اتاق فرارهاست و پیشنهاد ما داشتن یک تیم 5 نفره است.

  • باید به همراه همکاران خود به محل بمب گذاری ها رفته تا بتوانید.
  • بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.
  • یکی از مهم ترین و اصلی ترین ترفندهای اتاق فرار آشنایی با این قفل ها و نحوه باز کردن آنها قبل از بازی می باشد که باعث میشود مدیریت زمان بهتری داشته باشید.
  • وجود تیپ شخصیتی مدیر در بازی به این معنی نیست که باقی افراد نقشی تو هدایت و بهبود کارها نباید داشته باشند و کاملا برعکس هر فرد به اندازه خودش باید برای هدایت تیم به سمت موفقیت مشارکت کنه.
  • کف بازی از موکت پوشیده شده و داخل فضا بدون کفش بازی خواهید کرد پس حتماً بهداشت فردی را رعایت کنید قابلیت استفاده از سرویش بهداشتی بعد از بازی وجود دارد پس از رزرو، با شماره تماسی که به شما نمایش داده می شود تماس حاصل نمایید.
  • اکنون سال ها از آن زمان گذشته و خانواده خانم اسمورل ناپدید شده اند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار