روش های بهینه طراحی معماری در ساختمان های صنعتی بر اساس آراء صاحب نظران حوزه طراحی معماری | youngarchitect

دیوارهایی که شیب دارند، سطوح کج و سایر المان های کج وشیب دار همگی از اجزای این سبک معماری به شمار می روند. هرج و مرج و اشکال عجیبی که از این سبک پیروی می کنند کاملا دقیق و برنامه ریزی شده است. این نوع معماری، زیبایی شناختی های سنتی و اولیه را نپذیرفته و روش های نوینی را مطرح کرده است.

http://azindekor.ir

این خانه‌های چوبی از مواد طبیعی و غیرنفتی ساخته شده‌اند که قابل بازیافت و زیست تخریب‌پذیر هستند و همچنین اکولوژیک در نظر گرفته می‌شوند.چوب مورد استفاده در… اما کلانتری و صیادیان احساس می کنند این سبک زندگی در سازه های مرتفع باعث از بین رفتن ارتباط بین خانه و باغچه و فضای سبز شده است، بنابراین می خواستند این ارتباط را مجدداً برقرار کنند. طبقه همکف شامل یک پارکینگ و قسمت مربوط به سرایدار است، درحالی که دوطبقه دیگر دارای فضاهای مشترک هستند که شامل آشپزخانه، اتاق غذاخوری و فضای نشیمن در طبقه اول و یک اتاق تلویزیون و آشپزخانه کوچک تر در طبقه دوم می باشد. شرکت مهندسی نکست آفیس – یکی از نیرومندترین شرکت های جدیدالتأسیس و نوظهور در پایتخت ایران – این خانه خصوصی را طراحی کرده است. اتاق های چرخان در این خانه به حداکثر استفاده از سازه در هنگام تغییرات دمایی محلی کمک می کنند و برای ایجاد اتاق های باز تابستانی به سمت بیرون می چرخد و در هوای سرد می توانند به سمت داخل بچرخند.

معماری و هنر[ویرایش]

در طراحی نمای ساختمان مسکونی و نمای داخلی باید با توجه به مکان ساختمان، شدت تابش آفتاب، بافت فرهنگی و اجتماعی و شرایط ساختمان‌های روبرو و مشرف به آن ساختمان، بتوان کنترل نور را به بهترین نحو طراحی کرد. معماری همیشه پیرو قواعد و اصول قطعی شناخته شده است و رابطه ای محکم و ناگسستنی با فرهنگ و همچنین ارزش ها و الگوهای رفتاری جامعه دارد. تغییرات برای زندگی امروزی ضروری اند و معماری پویا و متحرک پاسخی است به نیازهای جدید بشر. ساخت یک ساختمان تاثیر مستقیم بر اطراف آن دارد و ارتباط بین اثر و اطراف می تواند طراح را در خلق فضای معماری راهنمایی کند. توازن بین طراحی و محیط اطراف و کمترین مداخله بر محیط طبیعی اطراف راه حلی برای خلق آثار هویت گرا است و رسیدن به این خواسته ها نیازمند تلاش برای شناخت ماهیت معماری و طبیعت مواد و آموزش این هر دو شناخت است.

  • دیوارها و پیش زمینه‌های روشن رنگ‌های سرد، مختصر کاهش در دمای بدن نگرنده ایجاد می‌کنند و رنگ‌های گرم باعث مختصر افزایش دمای بدن می‌شوند.
  • در اصل فضای ساخته شده اعتبار خود را از فضای ساخته نشده کسب می کند و این همان چیزی است که فضا را باارزش میکند.
  • این فصلنامه با هدف شناخت دیدگاه های مختلف ، برگزار کننده دو جایزه معتبر در زمینه های معماری داخلی و طراحی نما است.
  • کارهای معمارانی که به طبیعت از دید جامع استعاری نگریسته‌اند و ساختمان‌های خود را بر مبنای آن بنا کرده‌اند بهترین الگوی این راهبرد خلاقیت هستند.
  • اجرای صحیح و اصولی بازسازی داخلی ساختمان نیز نیازمند تخصص، مهارت‌های فنی و تجربه و دانش می‌باشد و اگر این کار بر طبق اصول و استانداردهای معماری انجام نشود، موجب بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهد شد.

مجله خبری معماری جوان‌های فاز دو معماری شامل مشخصات، نوع مصالح ساختمانی مورد کاربرد و جزئیات اجرایی پروژه است. این نقشه توسط مهندس معمار و معمولاً در مقیاس یک پنجاهم یا یک صدم طراحی و تهیه می‌شود. طراحی برج واحه چین به منظور ایجاد یک محیط مسکونی و تجاری در لبه منطقه مالی جیانگ‌بی آغاز شد.کلان شهر نانجینگ چین به سرعت در حال رشد است.

بزرگترین پروژه های ساختمانی تهران

به طور متوسط، یک پروژه بازسازی کامل خانه 3 تا 6 ماه طول می کشد تا تکمیل شود، اما همه این موارد به اندازه و پیچیدگی کلی پروژه، و همچنین به افرادی که برای انجام کار استخدام می کنید و میزان کاری که خودتان انتخاب می… معروف ترین معماران جهان را می شناسید؟شکی نیست که معماری یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین اشکال هنر در جهان است. ساختمان‌ها و سازه‌هایی که معماران ایجاد می‌کنند نه تنها از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر هستند، بلکه هدف عملی نیز دارند.در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به معروف ترین معماران جهان و برجسته ترین آثار آنها. هر یک از این معماران سهم بسزایی در عرصه معماری داشته اند و میراثی ماندگار از خود به جای گذاشته اند. با استفاده از خدمات طراحی ساختمان شرکت خط و خاک می‌توانید به مجموعه‌ای از به‌روزترین و کاربردی‌ترین استراتژی‌های اجرای نقشه و پلان دسترسی داشته باشید. اصولاً بهترین عملکرد برای تراس و بیشترین کارایی آن زمانی است که مستقیماً، از فضای آشپزخانه در دسترس باشد.

طراحی و توسعه پروژه معماری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار