بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | youngarchitect

پروژه با بهره گیری از کنتراستی از برش های طولی سنگ هایسیاه و سفید مرمر، در طول 155 متر از سمت غرب خود، به طراحی پوسته ی خارجی و طراحی جداره شهری در امتداد خیابان ولیعصر و تقاطع زرتشت پرداخته است. پروژه طراحی ساختمان اداری جی زمانی به دفتر معماری “سرسایه” ارجاع داده شده بود که ساختار اولیه آن کاملا ساخته شده بود. و به دلیل ارتفاع زیاد ساختمان در بستر سایت ظاهری ناهماهنگ ایجاد کرده بود و طراحی پروژه را با چالش مواجه کرده بود، برای رفع این مشکل معمار پروژه بهنام سفیدی ترفندهای هنرمندانه ای را به کار گرفته است. هدف از طراحی داخلی واحد اداری تنها برای زیبایی محیط نیست، بلکه توجه به فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری و تامین نیازهای کارفرما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این ساختمان اداری تجاری توسط DesingInc به منظور رشد تعامل بین شهر و طبیعت طراحی شده است. نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند.

  • پرده هاى نيمه شفاف براى جلوگيرى از ورود نور مستقيم به فضاها است.
  • اين نور براى استفاده كنندگان از فضا بسيار مطلوب است و افراد به واسطه ى اين نور به محض ورود به فضا با انرژى شروع به كار مى كنند.
  • تحقیقات نشان داده است که کارکنان در محیط های نوآورانه و مبتکرانه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند.
  • اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.
  • کلیه حقوق برای نقش شهر محفوظ است و این شرکت حق هیچگونه کپی برداری از نمونه کارها را به غیر نمی‌دهد.
  • بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند.

ما در تهران دیزاین سنتر آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان هستیم. هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند. اما این مساله نباید موجب شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک بوده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نشود. در برخی موارد یکسری پیشنهادات برای فضاهای اداری هست که به کارفرما پیشنهاد می دهیم و در صورت موافقت وی برای انجام آنها در محیط اقدامات لازم را انجام می دهیم.

نمونه های مدرن تختخواب کم ارتفاع برای تازه کردن اتاق خواب خود

مجله خبری معماری جوان ساختمان اداری کارخانه ها معمولاً از قرارگرفتن در عملکرد اصلی خط تولید و ساختمان اداری در کنار یکدیگر تعریف می شوند. در ایران عمدتاً ساختمان خط تولید از قبل طراحی شده و از طراح انتظار می رود که ساختمان اداری فاخری به سوله های قبلاً ساخته شده، اضافه کند. در طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ نیز کارخانه تولید رنگ ورق های مجتمع فولاد مجاور جاده اصفهان شهرضا است، سه دهنه سوله به عنوان خط تولید کارخانه قبلاً پیش بینی شده بود. مشاغل ادارات هنری، فرهنگی، صنعتی، حمل و نقل، پزشکی و … دارای فضاسازی و سیرکولاسیون متفاوتی نسبت به هم هستند. طراحی داخلی هر کدام از مشاغل بالا در ساختمان اداری نیازمند دو شاخصه است.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

این فضاها به صورت معمول و استاندارد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کل فضاها را در بر می گیرند. ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند. نورپردازی ساختمان اداری مهمترین اصلی ست که می تواند این پویایی را به طور واضح نشان دهد. طراحی فضایی زیبا و کاربردی احساس بهتری در محیط کار به ما منتقل می‌کند. ظاهر ساختمان نیز در ایجاد این حس در کارکنان و مشتریان تاثیرگذار است. این عامل می‌تواند نمای اداری باشکوه ساختمان باشد یا فضای شیک داخلی آن.

http://azindekor.ir

پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. نمای شیشه ای همچنین می تواند عایقی عالی در برابر سر و صدای محیطی باشد. بنابراین کارمندان در حین کار به هیچ عنوان با معضل آلودگی های صوتی دست و پنجه نرم نخواهند کرد.

بیان نکاتی در مورد طراحی نمای ساختمان اداری :

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار