طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | youngarchitect

قطعا سازه های فرسوده و قدیمی امنیت پایینی دارند، در نتیجه با بازسازی ساختمان ها می توان امنیت سازه را بالا برد. اما با این حال نقش معمار در چگونگی انجام و طراحی آن خیلی مهم است. انجام تعمیر اداری مزایای بسیاری را به همراه دارد که از انواع آن می توان به چندین موارد زیر اشاره کنیم. دلایل بسیاری وجود دارد که افراد بازسازی را انجام می دهند؛ به عنوان مثال مهم ترین دلیل انجام این کار افزایش طول عمر ساختمان ها مخصوصا ساختمان های قدیمی است.

پیشنهادهایی طلایی برای بازسازی ساختمان اداری!

بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد. در برخی ساختمان هایی که به ویژه خوب طراحی شده اند ممکن است هیچ هزینه اضافی ساختمان سازی نباشد همانند لیدز سیتی پارک. انتخاب روشی سازگار با ذینفعان و مصالح و تکنولوژی قابل بازیافت اهمیت زیادی دارد. قابلیت ماندگاری و نحوه به کارگیری مصالح باید به گونه ای باشد که چنانچه در ساختمانی از آنها استفاده شد. پس از تخریب ساختمان، مصالح قابلیت به کارگیری مجدد در بنایی دیگر را داشته باشد و به عنوان زباله ساختمانی باقی نمانند.

دسته بندی موضوعات

سایت پروژه، محدودیت بزرگی برای طراحی محسوب می‌شد و پلان خطی را به آن تحمیل می‌کرد. با این وجود، تلاش‌های بخصوصی برای خلق فضاهای غیرخطی و غیرتکراری در آن صورت گرفت که الزاما از الگوی خطی مورد انتظار پیروی نمی‌کردند. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. محیط های اداری باید با فعالیت هایی که در آن انجام می شود هم خوانی داشته باشد.

http://azindekor.irهمچنین مجله خبری معماری جوان هم کاهش خواهد یافت و استاندارد های فنی آن نیز بیشتر می شود. اصلی ترین و تخصصی ترین سوال افراد این است که چه قسمتی از سازه برای آغاز بازسازی مناسب است؟ در جواب باید گفت که دادن پاسخ این سوال را نمی توان در حد یک کلمه توضیح داد. اما برای اجرای بازسازی و این که از چه نقطه ای شروع کنید باید موارد زیر را در ذهن بسپارید.

همه چیز در رابطه با خانه پیش ساخته؛ ساختمان پیش ساخته چه ویژگی‌هایی دارد؟

استفاده از سایه بان، پنجره های کرکره ای امکان کنترل شرایط نامناسب را به صورت غیر خودکار (مکانیکی) یا خودکار (اتوماتیک) فراهم می کنند. صفحات خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف و نمای این ساختمان ها می تواند در فراهم کردن کل یا بخشی از انرژی مورد استفاده ساختمان مؤثر باشند. بسیار مهم است که یک ساختمان اداری طوری نقشه کشی شود که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته باشد. همانطور که گفته شد وجود فضای فلت در ساختمان می تواند به شرکت ها این اختیار را بدهد طراحی داخلی اداری بهتری داشته باشند. همچنین محل قرار گرفتن بخش های مختلف در کنار هم باید منطقی و اصولی باشد.

  • شاخص های طراحی مانند هسته مرکزی و آتریوم، شیشه سراسری کف تا سقف، صفحات خورشیدی، سرمایش و گرمایش آبی و زمینی و سایه اندازهای کاهنده شدت تابش خورشید از راهکارهای طراحی ساختمان اداری سبز هستند.
  • نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود.
  • دیوار پوش متریالی است که می‌تواند بر سطوح عمودی با هدف حفاظت و زیبایی قرار بگیرد.
  • دقت داشته باشید که رنگ های مورد استفاده در نمای ساختمان اداری نباید رنگ هایی بسیار روشن باشند.
  • انبار یا بایگانی در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، برای نگهداری مدارک و پرونده ها و مانند آن مورد استفاده قرار می گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار