بهترین متریال برای ساخت پارتیشن‌های اداری چیست؟-آلموتکنیک طاهری

برای مثال، پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با انواع آلومینیومی، ارزان تر هستند. برای افزایش تمرکز کارکنان، لازم است بخش های مختلف فضا، مثل مکان های پر رفت و آمد، از جمله اتاق کپی و اتاق کارگزینی با کمک پارتیشن بندی از سایر بخش ها که رفت و آمد کم تری دارند، جدا شوند. بخش هایی از محیط کار که بیش تر عمومی هستند، مثل سالن غذاخوری یا نمازخانه را باید به نحوی با پارتیشن بندی از دیگر قسمت ها تفکیک کرد که حریم خصوصی افراد حاضر در آن ها حفظ شود. برای جداسازی و تفکیک فضاها از یک دیگر از جداکننده‌ها با جنس‌های مختلفی از جمله چوب و شیشه استفاده می‌شود. پارتیشن‌های اداری ارزان نوعی از جداکننده‌ها هستند که به صورت ریلی یا کشویی برای میحط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مقایسه با دیگر جداکننده‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. ، آرکسان ابتدا فضای اداری شما را بررسی کرده و سپس با توجه به نیاز این فضا نقشه پارتیشن بندی را طراحی و اجرا می‌کند.

  • اگر به درستی اجرا شود ، فضای مناسب طراحی شده می تواند روحیه و بهره وری کارمندان را افزایش دهد.
  • و طراحان و تولید کنندگان انواع متنوع و زیبایی را از این نوع پارتیشن دوجداره تولید می‌کنند.
  • نصب پرده کرکره برای تنظیم نور محیط و در مواردی حفظ حریم خصوصی کاربرد دارد.
  • برای استفاده کردن بهینه از فضای موجود و افزایش کارای و قابلیت میتوانید از پارتیش اداری پلاستیکی استفاده نمایید زیرا دارای انعطاف پذیری بالا و تنوع زیاد راهکار پر کاربرد، به صرفه و مناسب است.
از پارتیشن دوجداره برای جلوگیری از مزاحمت‌های شنیداری و دیداری نیز استفاده می‌شود. طراحی دکوراسیون پارتیشن، با توجه به نوع فعالیت هر گروه، روشی مدرن در تقسیم‎بندی محیط اداری است. در این سبک، اندازه و فضای اختصاص داده شده به هر تیم، به نوع کار و تعداد افراد گروه بستگی دارد.

چرا استفاده از پارتیشن اداری مهم است؟

امروزه معمولا از پارتیشن های اداری شیشه ای با فریم آلومینیومی استفاده می شود. ارتفاع ان ها نیز مثل پارتیشن های تک جداره می تواند متنوع باشد و شما می توانید گزینه مورد نظر خود را از میان آن ها پیدا کنید. مهم ترین خصوصیت این پارتیشن ها این است که از نظر طراحی، دارای تنوع زیادی هستند و در نتیجه، دامنه انتخاب شما را وسعت می دهند. اتصالات این نوع پارتیشن ها از رافیکس بوده و به هیچ عنوان پیچ در ساختار آن به کار نرفته است تا در نهایت دقت ، زیبایی خاصی به آن بدهد . پارتیشن های ام دی اف با توجه به ابعاد ام دی اف حداکثر تا ارتفاع 360 سانتی متر قابل اجرا می باشد و در تمام ارتفاع های کوتاه ، نیمه بلند و تا سقف تولید می گردد . پارتیشن ام دی اف به لحاظ ساختاری بسیار مقاوم بوده و از ماندگاری و طول عمر بالایی نیز برخوردار است .

پارتیشن بندی اداری ام دی اف

داشتن حریم خصوصی در کار یکی از مواردی است که در محیط‌های کاری اشتراکی به شدت مهم باشد و البته دغدغه بیشتر کارکنان. از نکات حائز اهمیت در دکوراسیون انتخابی برای محیط‌کار هنگامی است که با کمبود فضا مواجه هستیم .در این صورت تقسیم فضا به وسیله پارتیشن اداری ارزان و مقرون به صرفه اهمیت خاصی پیدا می کند. قیمت پارتیشن اداری از مهم ترین نکاتی است که باید در نظر گرفته شود. جهت ایجاد فضای آرامش بخش برای کارمندان و رفع مزاحمت های ناشی از کمبود فضا و رفت و آمدهای مکرر و بی ملاحظه ی مراجعه کنندگان پارتیشن بندی اداری راهکار مناسبی به نظر می رسد.

ظاهر پارتیشن شیشه ای بسیار ساده است و به دوصورت فریم دار و فریم لس اجرا می شوند. این نوع از پارتیشن اداری به پارتیشن شیشه‌ای معروف است که جایگزین مناسبی برای دیوار ادارات می باشد. اکثر مدیران شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که محیطی در شرکت خود ایجاد کنند که در آن تبادل نور بین فضاهای مختلف شرکت صورت بگیرد و همچنین از پخش شدن سروصدا جلوگیری شود و باعث حفظ گرمای محیط و تهویه مناسب باشد. اصلیترین عملکرد پارتیشن‌ها در ادارات جداسازی و تقسیم بندی محیط و همچنین استفاده بهینه از فضا می باشد.

پنهان سازی عیب‌های ساختمان

بهترین متریال برای ساخت پارتیشن‌های اداری چیست؟-آلموتکنیک طاهری

در ادامه سعی داریم در مورد انواع پارتیشن مورد استفاده در ادارات، کاربرد و مزایا آن ها با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. میز و مبلمان اداری هم از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای فضای کاری می باشد. از جمله این متریال می ‌توان ام دی اف، نئوپان، آلومینیوم، پی وی سی، چوب، شیشه و…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار