صرافی کوکوین KuCoin ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش تکراتو

صرافی کوکوین KuCoin ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش تکراتو با توجه به هک شدن این صرافی پیشنهاد می‌شود هرگز برای مدت زمان طولانی مقدار زیادی ارز دیجیتال را در حساب خود نگهداری نکنید. یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی صرافی کوکوین استفاده از پسورد تریدینگ است که به عنوان نوعی لایه‌ی امنیتی به شمار می‌رود که کاربران موظف هستند پیش از انجام معاملات یا تراکنش‌ها آن را وارد کنند. این صرافی از کاربران ایرانی پشتیبانی نمی‌کند و برای ورود به آن باید از شماره تلفنی استفاده کنید که کد کشور ایران را نداشته باشد تا کد تایید برای شما ارسال گردد.

آموزش کامل صرافی ارز دیجیتال کوکوین (Kucoin)

در گزینه چهارم Kucoin Bonus مشاهده میشود که عکس های مربوطه به آن را میتوانید ببینید. در عکس اول این اطلاعیه به نمایش گذاشته شده است که با هولد کردن ارز مخصوص صرافی کوکوین بنام KCS میتوانید روزانه سودی را دریافت کنید. اگر 6 عدد از KCS را هولدر کنید هر هفته به میزان 5.27% سود کسب میکنید. اگر آپشنی برای شما فعال بود، با کلیک کردن بر روی آن میتوانید کوپن بونوس مربوطه را دریافت کنید.

  • در این مقاله قبلی به شما یکی از صرافی های ارز دیجیتال، با نام کوکوین Kucoin را معرفی کردیم.
  • با این حال، حفظ وجوه خود در هر صرافی برای مدت طولانی امن نیست.
  • با ما در خبر «کوکوین به فعالیت خود ادامه می‌دهد» همراه باشید.
  • بعد از این عمل بعد از حدود نیم تا یک ساعت حساب کوکوین شما شارژ خواهد شد.
  • در این روش، شما علاوه بر اینکه رمزارز اصلی خود را حفظ کرده‌اید، بلکه از سود ثابت آن نیز درآمد کسب خواهید کرد.
  • برای مثال، شما می‌توانید جفت ارز معاملاتی BTC/USDT را به نمودار خود اضافه کنید و معامله را با این ارزهای دیجیتال پیش ببرید.
همچنین امکان خرید سریع ارز‌های دیجیتال را با کارمزد صفر درصد می‌دهد. ارز‌های محبوبی مانند، اتریوم، بیت کوین، لایت کوین و ریپل برای معاملات لحظه‌ای پشتیبانی می‌کند. بیش از 200 ارز رمزنگاری شده در این بستر دردسترس است و همچنین بیش از 400 بازار دارد. اکنون صرافی کوکوین به یکی از رنگارنگ‌ترین و متنوع‌ترین قطب‌های رمزنگاری تبدیل گشته است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

باز کردن یک حساب کاربری در این صرافی بسیار ساده است و این فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد. برای شروع، از صفحه اصلی KuCoin دیدن کنید و روی “ثبت نام” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. از آنجا، شماره تلفن یا آدرس ایمیل، کد تأیید و رمز عبور را وارد خواهید کرد. کوکوین که بعد از هک شدن، واریزی‌ها و برداشت‌ها را متوقف کرده بود، اکنون دوباره بازگشایی شده است و به کار خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر کوکوین از واریز و برداشت 31 نوع رمزارز پشتیبانی می‌کند. اما باید بگوییم که بیت کوین، اتریوم ومعروف‌ترین استیبل کوین یعنی تتر در میان این ارزها نمی‌باشند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد Kucoin لطفا به بازدید از وب سایت ما.

اگر گزینه‌ی Set در مقابل Google Verification را فعال کنید با صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر مواجه خواهید شد. در مرحله ی بعد شبکه ی تتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.شبکه ی ترون به دلیل کارمزد پایین تر را انتخاب می کنیم و آدرس کیف پول شما در تصویر مشخص است. یکی از فعالان حوزه رمزارزها در توییتر دیشب رشته توییتی را منتشر کرد که در آن ادعا کرده بود که صرافی کوکوین به مرز ورشکستگی رسیده است و توانایی بازپرداخت وجوه کاربران خود را ندارد. کاربران قدیمی ما نیازی نیست برای صرافی کوکوین سرویس جدید خریداری کنند و می توانند با همان سرویس خریداری شده برای بایننس در سایت های دیگر نیز ترید انجام دهند.

  • ۳- به دلیل نوسانات بازار، امکان تکمیل سفارش وجود ندارد یا قیمت پر شده غیرمنتظره برای بازار وجود دارد.
  • دعوت کنید و با هم 40٪ از هزینه های معاملاتی را به عنوان کمیسیون تقسیم کنید.
  • خدمات پشتیبانی عالی مشتری که ۲۴/۷ می توان با آنها از طریق وب سایت، ایمیل، سیستم تیکت و سایر کانال های آن تماس گرفت.
  • به همین دلیل فعالیت کاربران ایرانی در صرافی بایننس و یا کوین بیس از ریسک بالایی برخوردار می باشد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار