فارکس چیست؟ آکادمی سرمایه-بروکر آمارکتس

در سیستم ثبت سفارشات حداقل حجم مورد تأیید ۰٫۰۱ لات می‌باشد، اما برخی شرکت‌های کارگزاری بعضاً امکان معامله با حجم‌های پایین تر نظیر ۰٫۰۰۱ را نیز ارائه می‌دهند. یکی از جذاب ترین ویژگی‌های بازار فارکس برای معامله گران، ضریب اهرمی است. زمانی که شما برای انجام یک معامله پول کافی در اختیار نداشته باشید، اقدام به استفاده از ضریب اهرمی می‌نمایید. این سفارشات در سطوح قیمتی تعیین شده توسط معامله گر فعال می‌شوند. تعیین حجم معامله قبل از تأیید نهایی الزامی است، اما مقادیر حد سود و حد ضرر را در زمان دلخواه می‌توان وارد نمود.

حساب معاملاتی فارکس چیزی شبیه به یک حساب بانکی است که در آن می توانید ارزها را خریداری کرده و آنها را نگه دارید. اگر یورو/دلار آمریکا را بخرید، انتظار دارید ارزش دلار آمریکا در طول زمان به ازای هر یورو کمتر شود. یورو باید به دلار ارزش بیشتری پیدا کند تا بتوانید سود کنید. به حساب خود وجه واریز کرده و کار در بازار فارکس را شروع کنیدشما می‌توانید کار در بازار ارز Forex را با آلپاری با هرمقدار بودجه در حساب شروع کنید. اگر شما می خواهید کار با حساب‌های تجاری را با ریسک کم امتحان کنید.

  • هر لات استاندارد برابر ۱۰۰,۰۰۰ واحد از ارز پایه، هر مینی لات برابر ۱۰,۰۰۰ واحد، هر میکرو لات برابر ۱,۰۰۰ واحد و هر نانو لات برابر ۱۰۰ واحد می‌باشد.
  • معامله‌گران در بازارهای فارکس می‌توانند از بسیاری از تکنیک‌های تحلیل استفاده کنند.
  • همانطور که گفتیم یورو به دلار محبوب‌ترین و پر حجم‌ترین جفت ارز در فارکس بوده و شما برای این معامله کمترین اسپرد را پرداخت می‌کنید.
فارکس چیست؟ آکادمی سرمایه-بروکر آمارکتس از آنجا که این شاخص در ارتباط با اقتصاد کشورها است می‌تواند بر روی بازارهای مالی تاثیرگذار باشد و معامله گران در بازارهای مالی با تجزیه تحلیل این شاخص می‌توانند بازارهای مالی را پیش‌بینی کنند. به عنوان مثال این شاخص می‌تواند بر روی قیمت دلار تاثیر بگذارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود افرادی که با اقتصاد سروکار دارند با این شاخص آشنایی کامل داشته باشند. همه سرمایه گذاران در بازارهای مالی یک هدف مشترک دارند و هدف آنها سودآوری است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.

بک تست گرفتن از استراتژی معاملاتی چیست؟

ما نسبت به بالا رفتن قیمت یورو و پایین آمدن قیمت دلار معاملاتی داریم در واقع ما دلار را فروخته ایم و یورو را خریدیم. لازم به ذکر است که معاملات در بازار فارکس بر اساس جفت ارز ها انجام می شود . بازار فارکس به دلیل این مزایای ذکر شده، توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کرده و حجم معاملات آن رشدی چشمگیر داشته است.

حجم معاملات بالا

بازار فارکس در سال‌های اخیر توانسته است محبوبیت قابل توجهی را در ایران به خود اختصاص دهد. در همین راستا قصد داریم شما را با نحوه خرید و فروش در فارکس آشنا کنیم. نرم افزار متاتریدر محبوبترین پلتفرم معاملاتی در بازار فارکس بوده که توسط اغلب بروکرهای فارکس نحوه شارژ بروکر ویندزور ارائه می‌شود.

چگونه بصورت مستمر در فارکس ترید کنیم؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار