مزایای اتاق فرار نسبت به سایر تفریحات گروهی اتاق فرار وست روم-آل اسکیپ

در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید تا به نکاتی در‌باره‌ی اتاق فرار بپردازیم و به جواب این سوال برسیم که آیا اتاق فرار، ترسناک است یا خیر. البته به غیر از یادآوری این نکته که شما برای ترسیدن اینجایید؛ روش‌های دیگه‌ای هم برای کنترل ترس در اتاق فرار وجود داره. اجداد اولیه ما، باید در تمام لحظات برای بقا می‌جنگیدند؛ وگرنه ما الان وجود نداشتیم!

معمولا در حدود یک ساعت زمان دارید تا بازی را حل کرده و از اتاق فرار، فرار کنید. برای اینکه از امنیت اتاق‌های فرار اطمینان حاصل کنید، می‌توانید با کارکنان آن مرکز صحبت کند و اطلاعیه‌های ایمنی یک مرکز را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید قبل از ورود به اتاق‌ها، ترس‌های خود را با کارکنان یک اتاق فرار مطرح کنید تا پس از تایید آن‌ها با خیال راحت به بازی با دوستان و هم‌تیمی‌ها بپردازید. در حقیقت این بازی بر مبنای امنیت شرکت‌کنندگان و سرگرمی آن‌ها ساخته می‌شوند تا در نتیجه، محیطی دوستانه و امن برای سرگرمی افراد ایجاد شود.

اتاق فرار ترسناک

مزایای اتاق فرار نسبت به سایر تفریحات گروهی اتاق فرار وست روم-آل اسکیپ

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران اسکیپ روم آل اسکیپ ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد. فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود.

  • حتی اگر مطمئناً می‌دانید که زامبی‌ها واقعی نیستند، شما مجاز به ترس از آن‌ها هستید!
  • سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود.
  • برای مثال بعضی از شرکت‌کنندگان در موقعیت‌های هیجانی جیغ می‌زنند، در حالی که عده‌ای دیگر آن را کنترل کرده و یا می‌خندند.
  • تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند.
  • ترس در اتاق فرار را تجربه کنید، می توانید به سراغ اتاق فرار ناشناخته بروید و.
  • برای حضور در بازی اتاق فرار سرقت از اداره در مشهد به یک ساعت زمان نیاز دارید.
در نتیجه اتاق فرار ترسناک فقط نمونه‌ای از تم‌های پر‌طرفدار این بازی است که فضایی ترسناک را به افراد شرکت‌کننده القا می‌کند. وقتی می ترسید ، تمرکز و عملکرد در حالت بیشینه توانایی شما بسیار دشوارتر است. نور اتاق فرارهای ترسناک معمولاً به سمت تاریکی میروند و با توجه به وضعیت کلی ناآرام شما ، معادلات ریاضی و معماهای منطقی پیچیده مناسب نیستند. بنابراین برای حل یک معمای پیچیده ممکن است لازم باشد انتظارات خود را پایین بیاورید.

علاوه بر این نیز برای اطمینان از امنیت اتاق‌های فرار می‌توانید با کارکنان آن مرکز مشورت کرده و پس از بررسی اطلاعیه‌های ایمنی آن، بازی اسکیپ روم را شروع کنید. در حالت کلی اتاق‌های فرار معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در افراد حس در دام افتادن را ایجاد کنند. این درحالی است که بعضی از ژانر‌های اتاق فرار همانند اتاق فرار هیجانی، ترسناک و یا معمایی در بسیار افراد باعث ایجاد حس ترس خواهند شد. اما واقعیت این است که تمامی اتاق‌های فرار از امنیت بسیار بالایی برخورد‌اند تا شرکت‌کنند‌گان تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی و هیجان را در این محیط تجربه کنند.

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر که این تجربه طولانی مدت باشد بر روی توان کلی شما هم تاثیر می‌گذارد و در چالش‌برانگیزترین لحظات به بهترین شکل عمل خواهید کرد. به طور طبیعی زمانی که استرس دارید بدن شما تحت فشار قرار می‌گیرد – در این لحظه بدن دوپامین و آدرنالین ترشح می‌کند که منجر به بالا رفتن ضربان قلب، فشار خون و … می‌شوند. استرس زمانی اتفاق می‌افتد که شما بابت درست پیش رفتن/نرفتن کارها نگران هستید.

کنترل ترس در اتاق فرار

اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند. شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید. هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود.

بازی‌‌ها و داستان‌‌های اتاق فرار معمولا شامل موارد زیر می‌‌شود. یه بازیه تیمی که 4 یا 5 نفری واردیه اتاق تاریک میشی که ترسناکه و با جلوه های ویژه روح و شبه و جن و گ … همان طور که گفتیم احساس ترس باعث ترشح هورمون‌های زیادی در بدن می‌شود که هر کدام هم عواقبی را به دنبال دارند. احساس ترس باعث می‌شود که از محدود راحت – Comfort Zone خود فراتر بروید. این همان چیزی است که منجر می‌شود احساس سرزندگی و هیجان داشته باشید. با اینکه ترس یک مکانیزم کاملا ذهنی است اما عواقب آن در شرایط فیزیکی فرد هم کاملا مشهود خواهد بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار