کتاب رستاخیز مردگان چیست؟ 7 راز گفته نشده خبرگزاری ایلنا

او به کتاب مخوف اشاره کرد و میراث را زنده نگه داشت. مصریان قدیم با توجه به مطالب کتاب مردگان معتقدند که بار پیش (بیش از ۹۰۰۰ سال پیش از میلاد) که سیاره ناهید از میان شکارچی حرکت کرد قطب‌های زمین جابه‌جا شدند. (البته دانشمندان چنین مسئله‌ای را رد می‌کنند) آنها معتقدند که خورشید سبب چنین عاملی شده‌است.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان نسخه اصلی + ترجمه فارسی

در واقع او برای برقراری ارتباط با آینده و همچنین روشن تر شدن گذشته از داروها و مواد مخدر استفاده می کرد تا بتواند با موجودات فرا طبیعی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مختلفی در این حوزه را بدست بیاورد. در سال ۹۵۰ کتاب رستاخیز مردگان توسط تئودوروس فیلتاس به‌زبان یونانی ترجمه شد. در این کتاب نکاتی بیان شده است که باعث فروریختن تمامی باورها و ذهنیت افراد در مورد زندگی می‌شود.

  • مشاهده همه آثار کتاب رستاخیز مردگان از شهر کتاب مرجع دانلود رایگان کتاب با فرمت pdf.
  • تنها مشخص است که در حوالی قرن هفتم میلادی می‌زیست.
  • نام این کتاب نکرونومیکون به معنی رستاخیز مردگان می باشد و لقب این کتاب دیوانه کننده است.
  • در شبه‌تاریخ «History of the Necronomicon» از اچ پی لاوکرفت گفته شده تحقیقات و تلاش‌های وحشتناک و خطرناکی توسط عده‌ایی از آزمایشگران رخ گرفت که با سرکوب و آتش‌سوزیِ شدیدی در سال ۱۰۵۰ توسط پدرسالار مایکل مواجه شد.

دکتر جان که به‌منظور اقداماتی همراه‌با همکار خود، ادوارد کلی به جمهوری چک رفته بود؛ نسخه‌ی لاتین این کتاب را در قرن ۱۵ و در شهر پراگ (پایتخت جمهوری چک) مشاهده و توسط کِلی از الیزر خریداری کرد. کمی بعد آنها ارزش واقعی یکی از اموال نامشروعشان را متوجه شدند. آن جعبه پوسیده حاوی صدها صفحه کتاب خطی نوشته شده در طوماری با دست خط شکسته به زبان یونانی بود. و این تنها یکی از صدها نسخه موجود بود و بیشتر از صدها نسخه دیگر از آن، از دانشگاه ها و کالج های خصوصی آمریکا و کانادا به سرقت رفته بود. و سایمون با وظیفه رمز گشایی آنچه که ظاهرا یک کتاب باستانی از جادوها از قرن نهم بود تنها ماند. آنچه ما در مورد او می دانیم عمدتاً از مقدار کمی اطلاعات بیوگرافیک در خود نکرومیکون گرفته شده است.

نکته مهمی که باید بدانید این است که با وجود سال ها که از نگارش این کتاب می گذرد، همچنان انسان ها برای درک حقایق موجود در این کتاب آمادگی پیدا نکرده اند و مطالعه آن بسیاری از افراد را به کتاب مردگان رستاخيز جنون کشانده است. بر اساس شواهد تاریخی بدست آمده، عبدالحضرت روزهای خود را در ویرانه های شهر بابل، ممفیس و ربع الخالی عربستان میگذراند. در سال 950 کتاب رستاخیز مردگان توسط تئودوروس فیلتاس به زبان یونانی ترجمه شد و نام آن نیز به نکرونومیکون تغییر کرد. به فارسی رستاخیز مردگان نوشته Wolf Haas با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. دانلود کتاب ” رستاخیز مردگان (نکرونومیکون) – ترجمه شده/تصویری کتاب نایاب ” رستاخیز مردگان (نکرونومیکون) ” اثری از عبدال ال حضرت می‌باشد که در سال 699 میلادی تحریر یافته است. این کتاب یکی از ……

این کار با استفاده از الگوریتم کتاب رستاخیز مردگان انجام می شود. ویرایشگر و ناشر کتاب نکرونومیکون امیدوار است، دانلود کتاب رایگان راهنمای کوتاهی برای استفاده از طلسمهای کتاب ارائه دهد که هر کسی را قادر سازد که آنها را به راحتی و بدون ترس یا خطر استفاده کند. طلسمها در مورد پنجاه روح سپاه مردوک سومر هستند ، که بر اساس نیازها و خواسته های وجودی هر انسان، انتخاب شدند و عشق، ثروت، آرامش ذهن، حفاظت در برابر دشمنان و حکمت وجودی میان آنها است. بر طبق شواهد و گفته‌ها، این کتاب در سال ۷۳۰ میلادی در دمشق و به دست عبد الحضرت نوشته شده، بعد از آن و در سال ۹۵۰ میلادی توسط تئودوروس پیلاتوس به زبان یونانی و با نام نکرونامیکون ترجمه شده است. این کتاب در قرن ۱۳ به زبان لاتین، در قرن ۱۵ به زبان آلمانی، در قرن ۱۶ به زبان ایتالیایی و در قرن ۱۷ به زبان اسپانیولی ترجمه شده است. بسیاری از افرادی که به مطالعه این کتاب پرداخته‌اند، دچار شک بزرگی در زندگی خود شده‌اند.

معرفی کتاب رستاخیز مردگان / نکرونومیکون

کتاب رستاخیز مردگان چیست؟ 7 راز گفته نشده خبرگزاری ایلنا

پژوهش‌هایی که در پیرامون تاریخچه این اثر صورت گرفته است، مبین آن است که فردی به نام عبدال ال حضرت که یک انسان بدوی اهل منطقه شام بود، در حوالی سال ۶۹۹ میلادی کتاب نکرونومیکون یا رستاخیز مردگان را نوشت. برخی داستان‌های خرافی در این مورد می‌گویند که نویسنده این کتاب به شکل مرموزی به قتل رسید و هیچکس نتوانست قاتل قاتلان او را پیدا کند. کتابی مرموز که خواننده را به مرز جنون و خودکشی می رساند!

بنا بر شایعات، این دو بعد از پیدا کردن این کتاب سعی در زنده کردن مردگان کردند. امسال نیز ماه محرم از راه رسید ولی بازهم مشکل اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» احمدرضا درویش حل نشد. فیلمی که امسال برای دومین سال پیاپی در صف اکران ماه محرم مانده … ناگفته نماند که ترجمه‌ی دکتر جان دی هیچ‌وقت چاپ نشد ولی نسخه‌ی خطی آن به کلکسیون بزرگِ الیاس اشمول منتقل شد و پس از آن به کتابخانه‌ی بادلین در دانشگاه آکسفورد تعلق گرفت. توجه داشته باشید در صحت برخی سال‌های ذکر شده همچنان اختلاف نظر وجود دارد و همانند دیگر روایات تاریخی ممکن است دستخوش تحریف و خطا شده باشد.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان یا نکرونومیکون – نماشا

کتاب رستاخیز مردگان (نکرونومیکون) کتابیست قدیمی که به قلم لاو کرفت نویسنده معروف ژانر وحشت نوشته شده است.او اعتقاد دارد این کتاب در … گفته‌شده کراولی زمانی که در مورد مقاله‌های دکتر دی تحقیق می‌کرد، نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی کتاب رستاخیز مردگان را در کتابخانه‌ی بادلین مطالعه کرد و پس از چندی کتاب قانون خود را که به‌دنبال آن آیین تلما تاسیس شد، نوشت. در کتاب رستاخیز مردگان از گونه‌هایی غیربشری به‌نام Oldone صحبت می‌شود که در کره‌ی زمین ساکن بوده‌اند و توسط آن‌ها علم و دانش بسیاری پیرامون این سیاره و سایر سیاره‌ها به دانسته‌های بشر افزوده شده. نویسنده اعتقاد دارد که این موجودات با او ارتباطی جادویی و فراطبیعی برقرار کرده‌اند که طی آن هشداری به بشر مبنی بر بازگشت آن‌ها با قدرت‌هایی وحشتناک برای تصاحب زمین داده شده است. حداقل یه کم تحقیق میکردی راجع به این چیزا بعد می نوشتی.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار