آشنایی با دریچه کولر و خرید کانال کولر

بدین معنا که با افزایش متراژ به ورق بیشتری نیاز است و اجرت متخصص نیز متعاقب آن بالا میرود. انجام کار با تخریب سقف و سپس کانال کشی و در پایان، ساخت دوباره سقف کاذب انجام میشود. دریچه بازدید تاسیسات پلاستیکی در ابعاد ۱۵×۱۵ – ۲۰×۲۰ – ۲۵×۲۵ -۲۰×۳۰ – ۳۰×۳۰ ساخته میشود . می باشد که این هوا از طریق کانال فلکسیبل از لاین اصلی کانال هوا به پلنیوم باکس متصل می شود و از طریق پلنیوم باکس ، به صورت تعدیل شده به واسطه ی شیار های دریچه هوا ی اسلوت به محیط مرتاب می شود . وسایل برقی از جریان برق کشیده شوند. از همین رو نوسانات برقی میتواند، سبب عدم ارسال صحیح فرمانها به ECU و سوختن این سنسور شود. در یک آشپزخانه مدرن نظم و ترتیب چیدمان وسایل حرف اول را زده و استفاده از یک اکسسوری آشپزخانه مناسب میتواند دکوراسیون آشپزخانه شما را مرتبتر جلوه دهد. تمامی قطعات داخلی کولر گازی با یکدیگر مرتبط هستند و زمانی که شما یکی از ارکان اتصال آن را نادیده بگیرید به طور کاملا محسوس مشکلات خاصی ممکن است برای قسمت های متفاوت کولر گازی به وجود آید. در درون بدنهی داخلیِ دریچه کولر اسلوت،برای تعادل در هوارسانی از یک سِری قطعات پلاستیکیِ مشکی استفاده میشود.

دریچه کولر سقفیِ چندطرفه نیز دارای یک حاشیه بنامِ فریم و شبکههای داخلیِ لوزی شکل که به تناوب تا کانون دریچه تکرار شده اند است. دریچه کولر سقفیِ آهنیِ چندطرفه هم به صورت بادمپر و هم به صورت بدون دمپر قابل تولید و عرضه است که طبعاً قیمت دریچه کولر سقفیِ با دمپر از قیمت دریچه کولر سقفی بی دمپر بالاتر است. هرزمان که هوارسانی از سقف به چهار یا چندطرف از محیط ملاک قرار گیرد از دریچه کولر چندطرفه (عمدتا چهارطرفه) استفاده میشود. این نوع درچه بازدید فن کویل ماهیتاً از ام دی اف ساخته میشود . کنترل جریان هوا با تنظیم دمپر پشت دریچهای انجام میشود. ساختارِ فریم دریچه کولر سقفی سه طرفه دقیقا شبیه به دریچه کولر چهارطرفه است و تنها تفاوتی که بین این دو دریچه کولر وجود دارد، ساختارِ پرّههای داخلیِ آنها است.در این دریچه کولر، هوا صرفاً به سه سمت قابلیت پرتاب دارد.اگر یک بُعد از این دریچه کولر به سمت دیوار نزدیک باشد،دیگر نیازی به تنظیم هوا به آن سو ناست و لاجَرم از دریچه کولر سه طرفه استفاده میگردد.دریچه کولر سقفیِ سه طرفه نیز قابلیت تولید به صورت بادمپر و بدون دمپر را دارد و در سیستم های رفت و برگشتِ هوا به راحتی قابل استفاده است.از این دریچه کولر در سیستم های برودتی و حرارتی نیز استفاده میشود.قیمت دریچه کولر سقفیِ سه طرفه نسبت به قیمت دریچه کولر چهارطرفه،به علت کاهش جنسِ مصرفی،کمی پایینتر است،روند تعیین قیمت دریچه کولر سقفیِ سه طرفه و فرمول محاسبهی آن، دقیقا شبیه به روند محاسبهی قیمت دریچه کولر چهارطرفه سقفی است و تنها تفاوت در ضریبِ مبنا و پایهی قیمت دریچه کولر است.

محل نصب دریچه تنظیم هوای رفت باید به گونه ای باشد که در ارتفاع حدود یک تا دو متری از کف اتاق سرعت مناسبی از هوا ایجاد شود. مشتریان می توانند به راحتی تنها با یک تماس سفارش محصول دریچه کولر خود را ثبت نمایند. در این مکانها برای تغذیه هوای مطبوع در محیط،احتیاج به خروج هوا با بیشترین فشار می باشد که دریچه هوا ی مشبک به راحتی این امکان را ایجاد می نماید. و با توجه به سفارش مشتری متغیر خواهد بود البته ابعاد استاندارد آن در بازار موجود است و می توانید به راحتی از مبان آنها با توجه به نیاز خود خریداری انجام دهید.

با خراب شدن این سنسور اولین مورد در کارکرد فن ها به وجود میاید. همچنین تعداد پیچ ها در دریچه های بزرگی مانند زیر فن کوئلی بیشتر می باشد. دریچه کولر دوطرفه سقفی نیز به صورت بادمپر و بدون دمپر ساخته میگردد و در هر دوسیستم دمنده و مکنده قابل استفاده است.دریچه کولر دوطرفه هم برای سرمایش و هم برای گرمایش مورد مصرف دارد. هواکش دمنده 15 سانتی لوکس دارای موتورCKD ایتالیا به سرعت 2050 دور بر دقیقه بوده. ورق مرغوب باید دارای یک لایه متراکم از آلیاژ روی باشد. بعد از کانال سازی، عایق بندی نیز اجرا میشود و سپس سقف با استفاده از مصالح ساختمان رایج و دیگر تاسیسات مورد نیاز (نورپردازی) اجرا میشود. مورد دیگر از عللِ تعیین قیمت دریچه کولر اسلوت،دمپرِ خاصِ این دریچه کولر است.ضمنا کیفیت رنگ پودری استاتیک نیز میتواند در تعیین قیمت دریچه کولر بطور ویژه مؤثر باشد. در برخی از پروژه ها طراحی و نصب و سقف کاذب هم همزمان با کانال کشی انجام میشود. اما امروزه با تنوع بسیار بالا در طراحی دکوراسیون داخلی نیاز به طراحی و ساخت دریچههای متفاوت برای طراحیهای متفاوت نیز حس میشد.

دریچه انبساط معمولا یک لوله مویین از جنس مس با چندین دور سیمپیچ است. اما اتاق بزرگتر فقط دو پنکه سقفی داشت و یک پنکه ایستاده هم در آشپزخانه بود. طی این مطلب آموزشی به دنبال معرفی انواع دریچه بازدید خواهیم بود. همچنین در ادامه انواع دریچه کولرهای آبی و گازی را معرفی کردیم. و دلیل استفاده از این نوع دریچه گرد نیز تعدیل فشار هوای ورودی به محیط از انشعاب کانال هوا میباشد. قابلیت نصب دمپر در پشت این دریچه نیز وجود داشته و با توجه به رنگ خاص الکترو استاتیک از ماندگاری بالا در مدت زمان طولانی برخوردار خواهد بود. ضمنا اگر از این دریچه کولر برای کاربردهای مکندگی استفاده شود،نیازی به استفاده از دمپر در بدنهی آن نمیباشد.

دریچه هوا آلومینیومی گرد مشبک ،دریچه ایست که از سطح لانه زنبوری تشکیل شده و برای مکانهایی که ارتفاع محل دمش هوا از سطح زمین زیاد است ، به کار میرورد .از این دریچه در سیستم رفت و برگشت هوا استفاده میشود . به طور مثال برای تامین هوای تازه ی محیط های محبوس، از دریچه هوا ی پادری میتوان بهره گرفت و یا برای تامین هوای تازه ی محیط های آزمایشگایی که فعل و انفعالات شیمیایی در آن صورت می گیرد از دریچه هوا ی استیل با عیار ۳۰۴ و ۳۱۶ استفاده می شود. پس اگر هر کدام از این کولرها را در ملک خود دارید، این امکان برای شما وجود دارد که از خدمات ما بهره مند شوید. از این رو، اگر منزل یا فضای کاری شما مشکل کانال کشی دارد و کولر شما هوای خنک و لذت بخشی را ارائه نمیدهد، پس نیاز به کانال سازی دارید. از نوشیدن آب سیل خودداری شود. به گزارش خبرنگار مهر، بارشهای شدید ناشی از ورود توده مانسون هند در شهرستان ایذه از عصر امروز آغاز شده است و این امر سبب جاری شدن سیل در روستای تاشار (شبکوری) شهرستان شده است این در حالی است که مردم نسبت به خطرات احتمالی این سیلاب بیتوجه هستند.

همچنین شایان ذکر است قیمت دریچه کولر اسلوت،جزوِ گرانترین دریچه بازدید دریچههای کولر است. شایان ذکر است نوع رنگی که بر سطح دریچه کولر خطی کله قندی استفاده میگردد از نوع پودری استاتیک است که پس از گذاشتن در کوره پخته شده و آماده بسته بندی میشود.در همین جا باید به کیفیت و نوع رنگ مصرفی نیز به عنوان عامل اساسی در تعیینِ قیمت دریچه کولر کله قندی باید اشاره کرد.بدیهی میباشد نوع و گریدِ پود رنگ استاتیکِ مصرفی باعث افزایش یا کاهشِ تمام شدهی قیمت دریچه کولر خطی کله قندی میشود. جهت تنظیم هوای ورودی از کانال هوا از دریچه تنظیم هوا استفاده می شود. هوای عبوری از دریچه کولر آلومینیومی طرح جدید با تغییرِ سمت پرههای عمودی به چپ و راست و با تغییر مسیر پرههای دمپر به سمت بالا و پایین، قابل تنظیم و حتی انسداد است. این دریچه کولر از جنس ورق آهنی ساخته میگردد. رنگ سطح دریچه کولر خطی با رنگ پودری استاتیکِ کورهای پوشش داده میگردد. سطح دریچه کولر آلومینیومی طرح جدید با رنگ کورهای در رنگ های متنوع قابل رنگ آمیزی است.

از طرف دیگر باید توجه نمایید که لبه افقی دریچه می بایست دقیقا با لبه افقی حفره هم راستا باشد، در صورتی که برای این مورد بیرون زدگی وجود داشته باشد، نصب دریچه انجام نمی شود. سپس از شما چند سوال در مورد نوع کانال کشی، نوع کاربری ملک، متراژ، تاریخ و ساعت انجام خدمت، آدرس محل مسکونی و موارد دیگر پرسیده میشوند. شما ممکن است فقط به کانال کشی نیاز داشته باشید و امور مربوط به سقف کاذب را به فرد دیگری واگذار کنید. محصول دریچه کولر در شکل های مختلفی به منظور تامین نیاز مردم تولید و عرضه می شود. زمانی که خطری شناسی شده و نسبت به وقوع آن هشدار داده میشود باید اعمال دقیق و جدی قانون صورت گیرد و دستگاههای مربوطه موظف میشوند با دادن هشدار جدی به مردم و کسبه منطقه و همچنین تخلیه و مسدود کردن راههای منطقه از حضور افراد در این موقعیت جلوگیری کنند اما متاسفانه اعمال قانون مقتدرانه قانون از سوی ناجا و به طور مشخص راهداری برای منع مردم از حضور در منطقه و حتی خود امام زاده صورت نگرفته بود و مردم هم غفلت کردند و منجر به تلفات جانی هم شد.

دریچه کولر به منظور هدایت و انتقال هوای موجود در درون کانال کولر به داخل محیط ها استفاده می شود. در صورت امکان، وسایل موجود در حیاط خانه را باید به درون خانه برد. از قابلیت های دریچه سقفی کنترل هوادهی با دمپر، سرعت هوادهی تا 2000 فوت بر دقیقه می توان نام برد. یکی از لاکچریترین دریچههای کولر در کشور بوده و ساختمانهای پیشرفته از این سیستم بهره خواهند برد. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. ضمنا همچنین به عاملِ دمپردار بودن یا بی دمپر بودنِ دریچه کولر در تعیین قیمت دریچه کولر آهنی ِ طرح جدید اشاره کرد، بدیهی است قیمت دریچه کولر آهنیِ دمپردار از قیمت دریچه کولر آهنیِ بدون دمپر بالاتر میباشد. لازم به ذکر است در مدل های بازاریِ این دریچه به خاطرِ پایین بودنِ قیمت دریچه کولر و عدم رعایت استانداردهای لازم،هم تیغهها به سرعت در برابر عبور هوا به صدا می افتند و هم دریچه از کیفیت رنگ خوبی برخوردار نیست.به همین علت حتما پیشنهاد میشود در هنگام خرید فقط به پایین بودنِ قیمت دریچه کولر اکتفا نگردد و عواملی چون ضخامت ورق مصرفی و کیفیت رنگ در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد.

برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند. از دریچه تنظیم هوا به منظور تنظیم هوای ورودی از کانال هوا استفاده می شود. خطوطِ تیغههای هوای این دریچه با زاویهی ۳۰ درجه هوای عبوری از خود را به محیط تزریق مینماید،که در اصطلاح بهاین دریچه، دریچه کولر خطیِ ۳۰ درجه نیز می گویند. بنابر این بهتر است که کنداسور کولر خودروی خود را در هر سال با شروع فصل گرما تمیز کنید. در اینجا لازم به ذکر است در بعضی موارد به خاطرِ زیبایی و پوششِ بیشترِ اطرافِ دریچه کولر از پروفیلِ پهن تر برای فریمِ دورِ دریچه استفاده میگردد کهاین موضوع نیز به خودیِ خود از عوامل مؤثر در افزایش قیمت دریچه کولر به شمار میآید. ممکن است در هر جایی از ساختمان (مخصوصاً فونداسیون آن) خللی ایجاد شده باشد. در اولین فرصت، باید امکانات آسیبدیده ساختمان تعمیر شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار