بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها

پردازنده نسل 12 اینتل در کنار نمایشگر 13.5 اینچی FHD، برای انجام کارهای روزمره، خواندن ایمیل ها و کار با اسناد گسترده اکسل از کیفیت و توانی بیش از کافی برخوردار است. Razer جامعه پشتیبانی مناسب و گسترده ای را برای تعامل کاربران ارائه می دهد. Razer یک ویژگی منحصر به فرد برای لپ تاپ ها ارائه می دهد. لپ تاپ های بازی Razer با سنسورهای قدرتمند، قدرت پردازش استثنایی نمایش داده شده و ویژگی های نمایشگر شگفت انگیزشان قیمت بالای خود را توجیه می کنند. با توجه به ویژگی هایی که این مدل دارد به راحتی می توان آن را یکی از بهترین های حال حاضر موجود در بازار در نظر گرفت. فروشگاه دیجی 63 همیشه سعی داشته است در نوسان های نرخ ارز نیز قیمت ها را ثابت نگه دارد، اما به هر حال قیمت ها و موجودی درون سایت کاملا به روز هستند و شما میتوانید به راحتی خرید خود را انجام بدهید.

مثلا با توجه به نیازهای من بدون شک لپ تاپ Legion5 15ARH05 گزینه بهتری هست اما برای یک برنامه نویس که صرفا لپ تاپ رو برای پردازش کدها میخواهد ایسوس VivoBook R528EP-BQ149 میتونه بهترین لپتاپ های گیمینگ گزینه بهتری باشه. جالب توجه ترین کویژگی این لپ تاپ که آنرا تبدیل به لپتاپی مناسب برای استفاده روزانه کرده است وزن بسیار کم آن است که به راحتی برای شما قابل جابجاییست. بدون شک این محصول یکی از قوی ترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 خواهد بود. فروشگاه دلورآ برای شما بررسی تخصصی درباره ی بهترین لپ تاپ 2022 آماده کرده است. اما در این بخش لپ تاپ های مناسب برای معماری را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. اگر قصد خرید لپ تاپ ارزان تر و مناسب برای فعالیت های دانش آموزی هستید، پیشنهاد میکنم پست های بهترین لپ تاپ زیر 15 میلیون و بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان را مورد بررسی قرار دهید. اگر شما هم به دنبال یک رایانه قابل حمل برای اجرای بازیهای مورد علاقه خود هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

اگر به دنبال کیفیت تصویر بالاتری هستید، بهتر است به سراغ نسخه OLED و لمسی این لپ تاپ بروید. موضوع جذابی که در این مقاله به سراغ آن میرویم، معرفی بهترین لپتاپهایی است که به خوبی میتوانند نیازهای یک کاربر عاشق بازی را برآورده کنند. این مادربرد نیازی عادی و گیمینگ شما برآورده کرده و با ویژگیهای مختلفی مثل برخورداری از USB 3.2، پشتیبانی از رمهای 3200 مگاهرتز تا 64 گیگابایت، امکان استفاده از حافظه M.2 و صدای 8 کاناله به گزینهای جذاب برای کاربران مختلف تبدیل میشود. ویژگی منحصر به فرد دیگر در این لپ تاپ، استفاده از سیستم Dynamic Voice Leveling است که به کاهش صدای محیط و افزایش شفافیت صدای شما در تماس های تصویری و کاری کمک زیادی میکند. با افزایش قدرت لپ تاپ، قیمت لپ تاپ نیز افزایش پیدا کرده و قطعات فیزیکی پرقدرت تر و با کیفیت تری در آن ها استفاده شده است. به لطف GPU Tweak II میتوانید با استفاده از رابط کاربری، این کارت گرافیک را اورکلاک کرده و قدرت آن را افزایش دهید.

در این نمایشگاه شرکت های بزرگی همچون Acer، Dell، HP، Lenovo و سامسونگ از بهترین لپ تاپ های سال 2022 در یک چهارم ابتدایی سال رونمایی خواهند کرد. با این اتفاق باید در ادامه سال 2022، شاهد رونمایی از لپ تاپ هایی باریک تر و قوی تر در مقایسه با مدل های قبلی باشیم. اگر مدل قبلی دست کمی از هیولا نداشت، مدل Triton 500 SE در میان بهترین لپ تاپ های سال 2022، یک هیولای واقعی گیمینگ است. خلاقانه ترین محصول در لیست بهترین لپ تاپ های 2022، لپ تاپ تاشو ایسوس است. البته نباید فراموش کرد که قوی ترین نسخه نیز دست کمی از یک هیولا در اجرای بازی ها ندارد و همگی بی صبرانه منتظر ارائه این غول بازی جدید ایسر هستیم. لازم به ذکر است که گارانتی یک ساله ارائه شده تمام عیوب ساخت را پوشش می دهد.

یعنی میتوانید تصاویر و ویدئوهایتان را با بهترین کیفیت در آن تماشا کنید. این پردازنده ها با نام سری 6000 معرفی شده اند که در کنار نسل جدید (نسل 12) پردازنده های اینتل نوید عملکردی قوی تر در توان پردازش و مصرف باتری کمتر را می دهند. به غیر از این در صورت بروز مشکلات گسترده، می توانید از طریق کانال های آنلاین، مکالمات تلفنی و ایمیل با تکنسین های آنها ارتباط برقرار کنید. این اتفاق به این معنی است که این لپ تاپ در پیکربندی های مختلف و متناسب با بودجه های مختلف به بازار عرضه خواهد شد، اما حتی ضعیف ترین مدل نیز قادر به اجرای بازی های بروز سال 2022 خواهد بود. هم اکنون نمایشگاه CES 2022 در اوج خود به سر می برد و این به این معنی است که در طول روزهای آینده شاهد بروزترین محصولات بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ خواهیم بود که در حال حاضر به عنوان بهترین لپ تاپ های 2022 تلقی می شوند.

مسلما همه طرفداران دنیای آی تی، برای تجربه بازی در نمایشگر 16 اینچی (1660 در 2560) این لپ تاپ هیجان زده اند. اگر از قدیمیهای دنیای ویندوز باشید میدانید که شرکت لنوو یکی از بزرگترین، مهمترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کامپیوترهای شخصی و لپتاپ و نوتبوک است. با مراکز خدمات خود در سراسر جهان، یکی از محبوب ترین مارک های الکترونیکی است. در بسیاری از کشورهای جهان مراکز خدمات لنوو که این مسئله موجب شده تا مشتریان میتوانند مراکز خدمات لنوو در بسیاری از کشورهای جهان قرار دارد. علاوه بر این، چندین مرکز خدمات در سراسر جهان برای پشتیبانی قابل دسترس وجود دارد. هنوز قیمتی برای این مدل ارائه نشده است، اما کسی انتظار قیمتی ارزان و یا حتی معقول را از آن ندارد. حتی کنسولهای بازی، تلفنهای هوشمند و تبلتها هم نیاز به پردازنده گرافیکی دارند. یکی از تفاوت های بزرگ این لپ تاپ در لیست بهترین لپ تاپ های 2022 امکان استفاده از کارت گرافیک اکسترنال است تا در صورت نیاز بتوانید از پردازنده های گرافیکی قوی تر نیز استفاده کنید. اما در حاضر این مدلها بهترین مواردی است که تاکنون در سال 2022 به بازار عرضه شده اند. به همین دلیل باید برای معرفی نهایی بهترین لپ تاپ های 2022 کمی صبورتر باشیم.

از دیگر نقاط قوت این دستگاه میتوان حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی SDS را نام برد که باعث تسریع در روند نصب برنامهها و افزایش سرعت بوت شدن میشود. طبیعتا با توجه به رقابتی بودن بازار این لیست و پیشنهادها قابلیت به روز شدن دارند اما چیزی که مشخص است شما همیشه بهترینها را خواهید دید. امکان جدا شدن نمایشگر از کیبورد می تواند آن را به یک تبلت گیمینگ تمام عیار تبدیل کند. همچنین می توانید بلافاصله از طریق ایمیل و پشتیبانی چت زنده به آنها دسترسی پیدا کنید. بنابراین در وقت خود صرفه جویی کنید و بلافاصله از خدمات Sapa Chat استفاده کنید.

با این حال تصمیم گرفتیم که در این مطلب بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ را به شما معرفی کنیم. به هر حال سعی کردیم ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ را به گونه ای معرفی کنیم که ارزش خرید بالایی داشته باشد. در ادامه این مقاله با ما برای معرفی بهترین لپ تاپ های 2022 در حال حاضر همراه باشید. لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus Gen3 یکی از نامزدهای دریافت نوآوری در میان بهترین لپ تاپ های 2022 در نمایشگاه CES 2022 است. خوشبختانه، ما تعداد زیادی CPU وGPU مقرون به صرفه تری دریافت می کنیم که مصرف انرژی را به خطر نمی اندازند. علاوه بر این شما می توانید پایه پشتی نمایشگر را در زمان جدایی از کیبورد باز کنید تا با استفاده از یک دسته بازی وایرلس آن را به یک تبلت گیمینگ حرفه ای مانند نینتندو سوییچ تبدیل کنید. باید گفت اگر شما به دنبال یک لپتاپ سبک هستید که بتوانید آن را بهراحتی حمل کرده و درون مراکز تفریحی از آن استفاده کنید، طبیعتا این لپتاپ مناسب شما نیست.

این مدل نسخه جدید Triton 500 است که تقریباً دو سال پیش به بازار عرضه شد و در حال حاضر مجهز به پردازنده Core i9 نسل 12 اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 3080 Ti لپ تاپ و 32 گیگابایت رم است. برای حافظه این لپ تاپ نیز رم 8 گیگ در نظر گرفته شده است که قابل ارتقا بوده و هر کدام از نوع DDR4 هستند. بهترین لپ تاپ تا رنج 25 میلیون تومان را می توان در زمره یک لپ تاپ معمولی و برای کارهای روزمره و عادی محسوب کرد اما عملکرد این نوع لپ تاپ ها می تواند در نوع خود خوب و تا حدودی عالی باشد. افرادی که قصد بازی کردن با لپ تاپ خود را دارند باید لپ تاپی را انتخاب کنند که دارای کیفیت بالا تری نسبت به لپ تاپ های معمولی داشته باشد. برای ذخیره کردن تمام اطلاعاتتان، شما یک هارد 1 ترابایتی از نوع HDD خواهید داشت. این نمایشگر با قابلیت نرخ بروزرسانی 240 هرتز و نرخ پاسخ دهی کمتر از 3 میلی ثانیه همه موارد لازم برای کامل کردن این مجموعه قدرتمند را با خود همراه دارد. بهترین نمایشگر ارائه شده برای این لپ تاپ ها، نمایشگر مجهز به فناوری IPS و پنل QHD (1440 در 2560 پیکسل) و نرخ بروزرسانی 165 هرتز است.

اگر به دنبال قدرتمندترین لپتاپ تا سقف ۴۰ میلیون تومان میگردید، انتخاب بهتری از ایسوس TUF Dash F15 ندارید. اگر نیاز چندانی به حافظه داخلی 1 ترابایتی ندارید، میتوانید نسخههای SSD با ظرفیت 500 گیگابایتی را خریداری بکنید. در نظر داشته باشید برخی از بازیهای سبک مثل فیفا ۲۰ را میتوانید حتی با رزولوشن 4K هم اجرا کنید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ ما در مقایسه با لپتاپهای گیمینگ رده بالاتر خیلی هیجان انگیز به نظر نمیرسند، اما در نوع خود مناسب خواهند بود. میزان رمی که برای این مدل درنظر گرفته شده است 32 گیگابایت بوده و از نوع DDR4 است. لپتاپ HP Pavilion 15-EH1070WM دارای پردازنده گرافیکی از نوع AMD Radeon است. تلویزیون اسمارت سونی ۵۵A8G از هر نوع بازیهای کنسولی نیز پشتیبانی میکند. نمایشگر این مدل 13 اینچی و از نوع لمسی است و کاربران می توانند آن را در کیفیت های FHD (1200 در 1920 پیکسل) و یا 4K (2400 در 3840 پیکسل ) سفارش دهند. در طراحی این لپ تاپ های از فناوری نور پردازی RGB نیز استفاده می کنند که خاص بودن را در همان نگاه اول جلوه گر می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار