بررسی 11 ایده دکوراسیون داخلی منزل فوق العاده شیک

به دلیل گستردگی و تنوع محصولات موجود، این مرکز برای ارج نهادن به تمامی سلیقه ها ی مشتریان محترم و تامین بروز ترین کالاها و بشقابها، تعامل گسترده ای را با شرکتهای خارجی فعال در این عرصه برقرار و به همین خاطر بروز ترین طرحها و با کیفیت ترین بشقابها را با قیمتی کاملا منصفانه و رقابت ناپذیر در بازار داخلی عرضه می دکوراسیون داخلی برای خانه های کوچک نماید. این نرم افزار که تقریبا نام آن برای تمامی افراد حتی خارج از حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون آشناست متعلق به شرکت اتودسک است. مجموعه ی حاضر، با بهره گیری از کارشناسان خبره و متخصص، سالیان متمادی است که به صورت حرفه ای در حوزه ی تهیه و فروش انواع لوازم قدیمی تزئینی، مخصوصاً بشقابهای دیوار کوب طرح قدیمی مشغول به خدمت بوده و در این راستا توانسته بخش عمده ای از نیازمندی های مشتریان عزیز را به نحو احسن مرتفع نماید. کد بانوهای با سلیقه و طراحان داخلی دکوراسیون می توانند با خرید بشقابهای دیوار کوب قدیمی روسی، کانسپتی بسیار چشم نواز و بدیع در منازل و دیگر محیطهای مورد نظر ایجاد کرده و با هزینه ای نسبتا ارزان و مقرون به صرفه فضایی نوستالوژیک و مجلل را به وجود آورند.

چنانکه در بخشهای قبل به صورت مختصر به استحضار شما خوانندگان ارجمند رسید، به غیر از طرحهای بشقاب قدیمی روسی دیوار کوب و بشقاب دیوارکوب عتیقه، انواع نقوش و طرحهای مختلف برای استفاده به شکل دیوار کوبی در بازار وجود دارد که هر یک دارای زیبایی خاص خود می باشند، اما نمونه های روسی به دلیل بر گرفتن طرحهایی با حال و هوایی قدیمی متعلق به مقطع زمانی خاص ( خانواده ی تزاری و روسیه ی سابق ) مشتریان خاص خود را داشته و صد البته، پس از قرار گرفتن بر روی دیوار، زیبایی و چشم نوازی تحسین بر انگیزی را در دکوراسیون ایجاد می نمایند.

در کاشان فضاهای بسیار متنوعی با عنوان حوض خانه در طبقه همکف یا زیر زمین یا در گوشه ها به چشم می خورد. در حیاط سازی خانه های قدیمی حوض و باغچه معتبرترین عناصر حیاط سازی به شمار می رفت. ما در گروهمان سعی کردیم به کلیه سوالات مطرح شده در این باره پاسخ دهیم، چراکه در هر زمینه ای چه طراحی، چه استحکام بنا، چه اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح را به متخصصین مربوطه می سپاریم و در کمترین زمان ممکن فرایند بازسازی و تغییر در دکوراسیون داخلی را انجام می دهیم. این در حالی است که بیشتر ما فقط از رنگ هایی که در طبیعت وجود دارند مانند قهوه ای، زرد، آبی، سبز و … معمولاً از رنگ های ملایم مانند آبی فیروزه ای ، سبز کمرنگ و کرم نیز می توان کمک گرفت . معمولا در ایران بیشتر کارفرمایان سادگی و زیبایی رنگ سفید را به طرح های مختلف ترجیح داده، اما با این حال رنگ های قرمز آبی و سبز و … اگر در خانه شما شومینه وجود دارد و به طور دائم و فعال از آن استفاده می کنید، به احتمال زیاد بخشی از آن به دلیل دود تولید شده از شومینه سیاه شده است.

در این دکوراسیون تراس ، پالت رنگ خاکستری و کم رنگ تراس با میز و صندلی های فیروزه ای ، سیاه و سفید موجی از رنگ ایجاد می کند. یک میز قدیمی میتونه بعنوان میز کنسول در اتاق نشیمن یا راهروی ورودی منزل استفاده بشه. مدل جزیره L شکل امکان انجام فعالیت های زیادی را برای شما فراهم می کند و می توانید از یک طرف این مدل جزیره برای آشپزی و از طرف دیگر آن به عنوان میز ناهارخوری و یا برای نصب سینک و گاز روکار استفاده کنید. دومین روش برآورد هزینه ها، طراحی دکوراسیون داخلی به شکل درصدی از مبلغ کل پروژه می باشد؛ که مرتبط با عقد قراردادها و انجام کار به صورت پیمان کاری می باشد. برای اصلاح سیم کشی برق سرویسها و همچنین اصلاح سیمکشی برق سالن براساس طرح دکوراسیون آن بعلاوه نصب نهایی تجهیزات برقی و روشنایی، مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بعنوان دستمزد همراه با اجناس مورد نیاز برای لوله کشی و سیم کشی برق، در نظر گرفته شده است. این تالارها و ایوان ها جز در مواقع بسیار سرد سال مهمترین فضایی زندگی در خانه بوده اند، و اگرچه همیشه تزیینات داشته اند، اما با توجه به باز بودن و نفوذ گرد و خاک، از تزیینات بسیار پیچیده در آنها پرهیز و به نقوش ساده ی گچی در ترکیب با آجر یا سیم گل قناعت می شده است.حسینیه ی خانه ی بروجردی ها که فضای بسیار پیچیده با تزیینات ترکیبی کم نظیری در تابستان نشین آن دیده می شود، از نمونه های استثنایی این مجموعه فضا است.

نرم افزار اتوکد یکی از مهمترین ابزار طراحی داخلی و پروژه های معماری است که مورد استفاده طراحان قرار می گیرد. با گذشت زمان و تبدیل شدن این طرحهای بدیع و زیبا به بخشی از تاریخ بشر، به تدریج استفاده ی زیبایی شناسانه از این بشقابهای قدیمی رو به گسترش گذاشت تا جایی که در عصر حاضر بسیاری از خانه های مجلل و با شکوه در داخل و یا خارج از کشور، بشقابهای دیوار کوب را برای طراحی و ایجاد دکوراسیونی سنتی و یا مدرن در اشکال کوناگون مورد بهره برداری قرار داده اند. از دیدگان مشتری، تجربه، بهره برداری از تکنولوژی روز و ساخت محصولات با مواد اولیه با کیفیت و از همه مهمتر قیمت کابینت فاکتورهای تصمیم گیری مشتری میباشد با پشتوانه لطف ایزدی و به کارگیری تلاشی بی وقفه مشتری مداری را سر لوحه راهمان ساخته ایم، هدف اصلی ما گسترش دامنه مشتریانمان هست. نور طبیعی برای اتاق پذیرایی هنگامی که از آن در طول روز استفاده میکنیم نیاز است.

سالیان متمادی است که استفاده از بشقاب دیوار کوب قدیمی، نه به عنوان کالای تزئینی بلکه در قالب ظروف آشپزخانه و مختص پذیرایی در فرهنگ انسانها در جای جای این کره ی خاکی، تبدیل به وسیله ای کاربردی شده و از طرفی این سابقه ی طولانی و تلفیق هنر و سلیقه ی استادکاران با صنعت ساخت بشقاب در هر دوره ی زمانی، موجب خلق بشقابهایی شده که حتی دیرینه شناسان و مورخان در برخی زمانها از نقوش و طرحهای مندرج بر بشقابها برای معرفی تمدن و مقطع خاصی از تاریخ بشر استفاده نموده اند. ابتدا دیوار پوشها؛ این مورد که در عصر حاضر مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است، از جایگاه خاصی در دکوراسیون مدرن برخوردار است. هرچند در حال حاضر انواع و اقسام گوناگونی از کالاهای موجود برای طراحی و تغییرات دکوراسیون در بازارهای مربوطه یافت می شود لیکن، این نوع بشقاب دیوارکوب فانتزی به دلیل کیفیت در متریال، طراحی فوق زیبا و البته تنوع رنگ فراوان در نوع خود ابزاری منحصر به فرد و استثنایی به شمار می روند.

تقاضای فراوان برای ست بشقاب دیوارکوب، سبب شده تا مجموعه های زیادی از جمله بشقاب دیوارکوب قدیمی دیجی کالا و دیگر سایتهای مشابه، این کالای ناب و جذاب را برای عرضه ارائه داده و هم میهنان عزیز مشتاق، به راحتی هرچه تمام و صرف کمترین زمان، می توانند این بشقاب ها را خریداری نمایند. با استفاده از این نرم افزار طراحی داخلی شما می توانید به طراحی، ویرایش، بندازه گیری و همچنین چرخش اشیا و آبجکت ها اقدام کنید، امکان شبیه سازی محل دوربین، امکان وارد کردن تصاویر به صورت 2 بعدی و 3 بعدی و دیگر قابلیت های پیشرفته ای که یک نرم افزار شبیه سازی معماری و دکوراسیون داخلی را نیز دارا است. نیز در معماری امروزه توسط بسیاری از کارفرمایان کاربرد خواهد داشت. هم چنین متریال مورد استفاده و پر کاربرد در مبلمان این سبک ، متریال چوب است که میتوان شکل ها و تزئینات مناسبی را بر روی آن ایجاد کرد تا جذابیت کار افزایش پیدا کند . برای اینکه هنگام تماشای برنامه، چشمان مخاطبان اذیت نشود و جذابیت فضای اتاق تلویزیون کاهش پیدا نکند، یک استانداردی از محل قرارگیری مبلمان تا صفحه تلویزیون تعریف شده است.

یک گلدان ساده، نقاشی شیک و یا برخی از کوسن­های حکاکی شده با نقوش هندسی می­تواند حس جذابیت منحصربه­فردی را منتقل می­کند. گودال باغچه یا باغچال در وسط حیاط مرکزی ساخته می شده و یک طبقه در داخل زمین فرو می رفته است. همان رنگ بندی سفید و خاکستری را که در اتاق نشیمن می دیدیم را این بار در آشپزخانه شاهد آن هستیم. این نرم افزار در سال 2000 رونمایی شد و در همان سال برنده جایزه های بین المللی نیز شد، بعد از بروزرسانی هایی داشت کم کم نظر شرکت گوگل را به خود جلب کرد که تصمیم به خرید مالکیت این نرم افزار را گرفت.

تضاد رنگی بین قهوهای چوب و رنگ سفید صندلی اپن، صفحه روکابینت و تکسچر ترازو باعث شده آشپزخانه در همان لحظه اول در دید قرار بگیرد. پیچ و خم دالان برای رعایت حریم خصوصی خانه بود تا عابر نتواند سریعاً فعالیت های جاری در حیاط را متوجه شود. همچنین برای پوشاندن کف از کفپوش چوبی استفاده شده است تا حس و گرمای چوب در فضا جاری باشد. برای طراحی و ایجاد دکوراسیونی کاملا فاخر و زیبا، بشقاب دیوارکوب قدیمی انگلیسی در مقایسه با انواع مختلف کاغذهای دیواری، قابهای نقاشی ساده و چرم، خطاطی و تابلو نوشته های زیبا، تعداد زیادی از صفحات و ورقهای چوبی و فلزی ( منبت کاری شده یا ساده که هریک نمایانگر فرهنگ و هنر خاصی بوده ) و بسیاری دیگر از این قبیل کالاها، برای طراحی کانسبتی سنتی و نیمه مدرن، از زیبایی بیشتری برخوردار می باشند. به طور معمول، تفاوت عمده ای در طرحهای منسوب به کشور خاصی مانند طرحهای روسی و یا انگلیسی، در این بشقابها که توسط سایتها و مراکز مختلف به فروش می رسند مشاهده نمی گردد، اما ضخامت لایه ی آبکاری روی بشقاب، تمایز رنگهای به کار رفته و ضخامت بشقابها با توجه به قیمتهای فروش متفاوت بوده و در حقیقت نمایانگر سطوح کیفیت غیر همسان این نوع کالا می باشند.

طراحی داخلی خانه ای که در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد، توسط گروه طراحی و معماری design by t انجام شده است. اگرچه زمستان نشین پیش از آنکه نام فضای معینی باشد، به همه ی فضاهایی که در وجه شمالی حیاط ساخته می شوند تا از آفتاب زمستان که با زاویه ای مایل به درون اتاقها می تابد استفاده کنند، گفته می شود اما مجموعه ی معینی از فضاها با رابطه ای خاص، فضای زمستان نشین را تشکیل می دهند که عبارتند از سه دری، پنج دری و شکم دریده، که روی محور اصلی قرار می گرفته اند و دو فضای ارتباطی که می توانند راهرو یا تختگاه باشند و گوشواره هایی که از سه دری، اتاق ارسی یا تهرانی و اتاق دو دری تشکیل شده اند و گوشه های این بخش را تشکیل می دهند.فضای اصلی زمستان نشین روی محور اصلی قرار گرفته و برای ورود بیشتر نور خورشید اغلب پنجره های آنرا از ارسی های بزرگ می ساخته اند. این نرم افزار سه بعدی تقریبا همه کار می کند و تمام نیازتان را برآورده می سازد. نشیمن محل تجمع افراد خانواده ومهمانهای بسیار نزدیک به حساب می آمد این عناصر از نظر تزئینات بسیار ساده بودند.

زمانی که شما طراحی داخلی منزل خود را به یک فرد حرفه ای می سپارید این شخص کار را به بهترین شکل ممکن و با کم ترین هدر رفت هزینه برای شما انجام می دهد ولی فرد آماتور ممکن است هزینه دستمزد کمتری از شما دریافت کند منتها ممکن است به دلیل کم تجربه بودن هزینه های بشتری در قسمت خرید مصالح و … همانطور که در مکان های مختلف دیده اید خانه و یا ویلا باغ های سنتی اکثراً با آجر، چوب و سنگ ساخته شدند که این موضوع را در متن های بالاتر نیز ذکر کردیم. خانه های نیم طبقه یکی از جذاب ترین ایده ها برای طراحی فضای داخلی هستند، این موضوع خصوصا در آپاراتمان های کوچک بسیار کارآمد و مفید واقع خواهد شد. نمونه ی بسیار خوب آن در کنار خانه ی پیر نیا در نایین در قسمت جنوبی حیاط وجود دارد، در واقع متمو لین با ساختن چنین فضایی نوعی ییلاق در کنار خانه ی خود بوجود می آورده اند. نرم افزار اینفرنیا جامع ترین و پرمصرف ترین نرم افزار طراحی داخلی آنلاین است که هم اکنون در بازار موجود است.

فضاهای داخلی معاصر ترکیبی از سبک های گذشته با مقادیر سالمی از پیشرفت تکنولوژیکی است. امروزه آشپزخانه ها بر اساس میل و سلیقه فردی طراحی می شوند و مواردی همچون فضا و مساحت آشپزخانه در زیباتر شدن آشپزخانه تاثیرگذار می باشد.برای آنکه بتوان یک آشپزخانه زیبا داشت باید یک چک لیست از نیازهای خود آماده کنیم و بر اساس آن چک لیست شروع به طراحی آشپزخانه نماییم.آشپزخانه های زیبای امروزی هر چه به مدرن بودن نزدیک تر باشند بزرگتر و زیباتر هستند.به طور کلی سبک آشپزخانه بر اساس دکوراسیون کلی خانه انتخاب می شود.رنگ دکوراسیون در زیبایی آشپزخانه بی تاثیر نمی باشد اگر شما کابیت های خود را به صورت خام رنگ در بیاورید به مراتب زیبایی بیشتر نسبت به کابیت های روکشی و هایگلاس خواهید دید. در این مرحله، باید دقت داشته باشید که کدام نوع طراحی و نقاشی بیشتر به سلیقه و نظر شما نزدیک تر میباشد. اگر می خواهید خاص تر از همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم از مبل ها و صندلی های مدرن بهره بگیرید. از اتاق خواب که بگذریم به سقف خانه می رسیم که به دلیل ارتفاع زیادش، احتیاجمند یک لوستر یا چراغ آویز بسیار خاص است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار