ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | youngarchitect

این مجله خبری معماری جوان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد.

  • همچنین نسبت مجاز شیشه به سایر مصالح به کار رفته در نما 40 درصد است.
  • در طراحی ساختمان های اداری نمای ساختمان اداری بهتر است با توجه به اقلیم، مصالح در دسترس، امکانات ساخت و فرهنگ هر منطقه طراحی شود.
  • آنها برنامه ریزی شده اند تا با ادغام و تطبیق سیستم های 100 پروژه منتخب در سراسر جهان، انرژی بیشتری را نسبت به مصرف خود تولید کنند.
  • طراحی نورپزدازی ساختمان اداری هم می بایست با توجه فرم و المان های پوسته ساختمان در نظر گرفته شود.
امنیت افرادی که در طول روز در آن تردد می کنند و مشغول به کار هستند باید مورد توجه قرار بگیرد. از پله اضطراری در ساختمان های اداری بزرگ گرفته تا تهویه مناسب و گرمایش امن و بدون مشکل در واحدهای کوچک اداری؛ تمامی موارد امنیتی باید در ابتدای کار هنگام طراحی نقشه ساختمان اداری در نظر گرفته شوند. فضاهای مشاعات در طراحی ساختمان اداری کارخانه شامل راهرو ها، فضاهای ارتباطی بین بخش های مختلف و … است.

معماری و طراحی ساختمان اداری شیشه کاوه

ساختمان های سالم که با مصالح طبیعی کار می کنند و از اقلیم طبیعی در ساختمان بهره می برند. به نظر کمتر با مشکالت بیماری روحی در کارکنان و یا دوری از کار مواجه هستند. طرح پایداری که بتواند از نظر تجاری، اجتماعی و محیطی مؤثر باشد نیازمند اندازه گیری های دقیق مزیت های طراحی پایدار است. یا اینکه هزینه های سبز ساختن ممکن است از طریق پس انداز حاصل از قبوض مصرف انرژی در کمتر از پنج سال تلافی شود همانند ساختمان کویین در دانشگاه پلی تکنیک آنجلا.

فواید و خطرات طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز

نمای ساختمان اداری نمایشگر جایگاه، منزلت و ویژگی‌های مالکان ساختمان است. نمای ساختمان نیز یکی دیگر از مواردی است که در لحظه اول به چشم همکاران و مشتریان می‌آید. بنابراین با نمای اداری ویژه و منحصربه‌فرد می‌توان اعتبار، جایگاه و منزلت بالای سازمان را نمایش داد. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد به دنبال انتخاب طراح حرفه ای دفترکار و فضای اداری خود در میان بسیاری از گزینه ها هستید با آرل با این مقاله برای انتخاب آگاهانه همراه باشید…. دفتر مرکزی جدید شرکت Deloitte، به نام The Edge ، توسط شرکت معماری PLP مستقر در لندن طراحی شده و در آمستردام، هلند واقع شده است. این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد.

http://azindekor.ir

حتی در برخی موارد کارفرما تعدادی از واحد ها را اجاره داده و از بعضی فضاها برای کسب و کار خود بهره ببرد. تمامی موارد بالا نیازمند بودجه های متفاوتی است که در شروع کار تعیین می شود. در این مواقع بهتر از یک شرکت تخصصی معماری یا طراحی به عنوان مسئول پروژه خود انتخاب کنید تا آنها با مشاوره و تجربه به مدیریت هزینه های شما کمک کنند. مخصوصاً از نظر تغییر دکوراسیون، از محبوبیت بالایی در بین صاحبان کسب و کار برخوردار است. از اولین مراحلی که باید به آن توجه کرد البته بعد از انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر برای انجام بازسازی اداری، تقسیم بندی کردن فضاها بر طبق نیاز و میل کارفرما می باشد.

انواع فضاها در طراحی ساختمان اداری کارخانه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار