طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | youngarchitect

این رویکرد در طراحی داخلی نه تنها در حفظ انرژی های حیاطی کره زمین بلکه در بر فاکتورهای روانشناختی، اقتصادی و نگرش کارفرمایان و ذینفعان دیگر تأثیرگذار بوده است. رسپشن و فضای ورودی هر فضای اداری به یک محیط اختصاص یافته به رسپشن و فضایی بعنوان فضای انتظار نیاز دارد. بنابراین هرقدر هم فضای اختصاص یافته برای یک واحد اداری کوچک باشد، باید طوری طراحی شود که فضای کافی برای قرار گرفتن یک میز کار و چند صندلی را داشته باشد تا اولیه ترین نیاز یک دفتر اداری را برطرف کند.

طراحی آپارتمان یک خوابه به سبک اسکاندیناوی توسط دیویدسین در اورادا

فضای کار این ساختمان در اطراف یک فضای 15 طبقه میانی بزرگ، یک سطح شیشه ای که محرک آن فعالیت های اداری می باشد، پل های گردشی و هسته های بالابر سازمان دهی شده است. قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد. این فضای میانی مانند یک شش برای این ساختمان ، تهویه فضا های اداری را بر عهده دارد.

http://azindekor.ir

استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد. مهم ترین و ضروری ترین امر برای بازسازی ساختمان کمک‌گرفتن از افراد یا تیم حرفه ای است. با استفاده از تیم حرفه ای، امنیت سازه افزایش می یابد؛ چون تیم متخصص اولا از مصالح استاندارد و اصول مناسب بهره می برد. قطعا تعمیرات و بازسازی ادارات و ساختمان ها یکی از مهم ترین کارهایی است که یک کارفرما باید به انجام آن بپردازد. در واقع بازسازی ادارات از چندین جهت می تواند مهم و پر از مزایای باشد‌.

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

گروه مجله خبری معماری جوان آرکا با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز هر نوع سبک و طرح مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید. مزایای یک ساختمان سبز اداری علاوه بر کاهش مصرف انرژی و صدماتی که یک ساختمان در طول عمر خود به محیط وارد می کند از مزایای اجتماعی و روانی نیز برخوردار است. نه تنها آنها سالم تر هستند بلکه ادعا می کنند که حس تندرستی و شادابی بالایی دارند. طبق بررسی که در ایالات متحده صورت گرفته و طبق فاکتوری که “احساس رضایت” نامیده می شود. کاهش یک درصدی در غیبت کارکنان از کار معادل هزینه های معمول انرژی سالانه یک ساختمان می باشد.

نمایشی از یک خانه یازده میلیون دلاری

هر زمان نیاز به راهنمایی داشته باشید ما تا رفع کامل مشکل با شما همراه خواهیم بود .ما سعی میکنیم بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه دهیم. ” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده. نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است. سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند. در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد.

  • همین امر، طراحی سازه و ساختار ظاهری ساختمان را حائز اهمیت می کند.
  • افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است.
  • و اینگونه به این نتیجه می رسید که “شما از دفاتر اداری کار که پلان آزاد دارند متنفرید”.
  • درک الگوهای حرکتی کارکنان، ابعاد فیزیکی و فراتر از همه کاربری فضاها برای تعیین حوزه ها و محیط ها برای تعامل بین افراد در روانشناسی معماری فضای اداری بااهمیت است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار