مظنونین هک صرافی کوکوین شناسایی شدند

از آنجا که برای ایرانیان صرافی کوکوین جایگزین صرافی بایننس است، بنابراین قصد داریم در این مقاله به آموزش خرید بیت کوین از صرافی کوکوین بپردازیم. متاسفانه بله- نمیتونم بگم شدت تحریم بودنش به اندازه بایننس هستش ولی شما باید برای استفاده از صرافی kocoin از VPN یا VPS استفاده کنید و با آی پی ایران وارد اکانت کاربری نشید. این تعداد کاربر فعال برای صرافی آنلاین رقم درخورتوجهی است و میتوان به سرعت مثالزدنی و کیفیت خدماترسانی رضایتبخش صرافی کوکوین پی برد. ۱۹.۹.۲ آیا امکان استیککردن در اپلیکیشن صرافی کوکوین وجود دارد؟ کوکوین پشتیبانی مستقیم تلگرام ندارد، اما کانال تلگرامی دارد که پشتیبانهای صرافی در آن فعال هستند. کوکوین با پشتیبانی از 722 کوین و 1346 جفت ارز، در مقایسه با بای بیت با 244 کوین و 354 جفت ارز معاملاتی، امتیاز بسیار بهتری دریافت میکند.

اگر شما اوردری از نوع market (خرید یا فروش در همان لحظه) ثبت کنید چون شما تعیین کننده قیمت نیستید و صرفا از اوردرهای limit افرادی که ثبت کرده اند (maker) استفاده می کنید در این حالت معامله گر taker خطاب میشه. این صرافی یکی از مطمئنترین و پیشرفتهترین پلتفرمهای خرید، فروش و تبدیل بیش از ۲۰۰ نوع رمزارز است. صرافی کوکوین که منتخبی بیش از 550 رمزارز را برای معاملات ارائه میدهد، ادعا کرده است که پیشرفتهترین سطح امنیت را برای سرویس خود در نظر گرفته است.

✅ پشتیبانی از بهترین ارزهای دیجیتال: برخلاف برخی از صرافی ها که هزاران شت کوین را برای تجارت ارائه می دهند، صرافی کوکوین KuCoin بیش از 600 ارز دیجیتال معتبر را ارائه می دهد. به عبارت دیگر صرافی به شما امکان می دهد تا 10 برابر موجودی که دارید به خرید و فروش بپردازید. اگر در صرافیهای رمز ارز و بخصوص کوکوین فعالیت میکنید، احتمالا با کد دو عاملی صرافی کوکوین و Google Authentication آشنایی دارید. اگر کاربران بیش از یک ربات معاملاتی گرید داشته باشند، رباتی که بیشترین APR را داشته، محاسبه میشود. سفارش با قیمت بازار و به صورت شرطی، شما در این روش فقط مقدار ارزی که می خواهید خریداری کنید را وارد کرده و شرطی را قرار می دهید که اگر قیمت ارز به آن شرط شما رسید، سفارش شما بصورت خودکار در قیمت بازار صورت می گیرد.

نحوه بستن پوزیشن های فیوچرز در صرافی کوکوین چگونه است؟ همانطور که در ابتدای اشاره کردیم در خصوص نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین در مقاله مجزایی به طور کامل توضیح دادهایم که میتوانید برای مطالعه بیشتر به سایت ایران ارز دیجیتال آن مراجعه کنید. نحوه ارسال ارز رمزنگاری از صرافی کوکوین به کیف پول چگونه است؟ 2- در این قسمت کدی که اکسچنج کوکوین برای شما ارسال کرده است رو وارد کنید. علاوه بر این کاربران حداقل باید مقداری از کوین را که در قسمت کارمزد ذکر شده، واریز کنند (به سادگی با حرکت در صفحه اصلی این موارد را مشاهده میکنید). 3. پلت فرم معاملاتی از یک موتور اصلی ترید پیشرفته استفاده میکند که میتواند میلیونها تراکنش در ثانیه (TPS) را اداره کند و هیچگونه هنگی و یا باگی رخ نخواهد داد. اگر تصمیم به تکمیل فرآیند پیشرفته دارید، باید مدارک تکمیلی، مانند یک عکس سلفی یا عکس کارت شناسایی صادر شده توسط دولت، علاوه بر اطلاعات اولیه شخصی خود ارائه دهید.

به همین سادگی در کمتر از 10 دقیقه انتقال وجه به حساب فیوچرز صرافی کوکوین را انجام دادیم. با پشتیبانی صرافی خود تماس بگیرید و پس از احراز هویت، تنظیمات امنیتی حساب شما بازیابی میشود. ۳۵۰۰ توکن BLOK بهصورت مساوی میان منتخبین طرح تقسیم میشود. در این مقاله سعی کردمی تا تخصصی تر از همیشه اطلاعات مربوط به این صرافی را با شما در میان بگذاریم. در این رده بندی نمره متوسطی را میتوان به صرافی کوینکس داد. توجه کنید که کوینکس جهت امنیت حساب کاربری شما فقط ۳۰ ثانیه زمان قرار داده که شما بتوانید برداشت را تأیید کنید و این برداشت فقط ۳۰ ثانیه معتبر خواهد بود. باز کردن یک حساب کاربری در صرافی KuCoin ساده است و فرآیند آن فقط چند دقیقه طول می کشد. از آنجایی که پذیرش و پشتیبانی از محصولات و سرویس های امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و توکن های غیر مثلی (NFT) در بازار ارزهای رمزنگاری همچنان ادامه دارد، نقشه راه کوکوین والت شامل اضافه کردن سرویس های NFT، دیفای و گیم فای (GameFi) خواهد بود.

✅ پنجمین صرافی قدرتمند ارزهای دیجیتال: از نظر حجم معاملات درون صرافی، صرافی kucoin پنجمین صرافی در رنکینک صرافی های برتر قرار دارد. در این مقاله آموزش ثبت نام در این صرافی قدرتمند رو به صورت تصویری برایتان آماده کرده ایم. در واقع صرافی های ارز دیجیتال برای اینکه کاربران را نسبت به احراز هویت تشویق نمایند و همچنین مانع از بروز چالشها و مشکلاتی مانند حمله هکرها گردند، امکان استفاده از خدمات خود بدون نیاز به احراز هویت را محدود مینمایند. سپس میتوانید فرآیند تأیید هویت KYC را انتخاب کنید، که به شما امکان میدهد به محدودیتهای برداشت روزانه بالاتر و دسترسی به ویژگیهای بیشتر دسترسی داشته باشید.

لطفا توجه داشته باشید که بازیابی تنظیمات امنیتی به راحتی امکان پذیر نیست و در برخی مواقع نه تنها صرافی اینکار را انجام نداده، بلکه حساب کاربر را نیز مسدود کرده است. برای نگهداری اموال و داراییهای خود در حال حاضر و زمان های نه چندان دور از بانک ها و صندوق امانات استفاده میکردید. صرافی کوکوین رابط کاربری آسانی دارد و به همین دلیل برای معاملهگران مبتدی نیز قابل استفاده است. همچنین کلی رویداد و مسابقه برای کسب سود دارد. استفاده از بات معاملهگری یک راه حل منفعلانه برای معامله کریپتو کارنسیها و به حداکثر رساندن سود به دست آمده است از آن است. شاید اولین و سادهترین راه این باشد که اصلا تنظیمات کد دو عاملی صرافی کوکوین را فعال نکنیم!

در پایین همین صفحه قسمتی وجود دارد که عنوان آن Last 5 Deposit Records به معنی سابقهی پنج واریز آخر، که شما میتوانید پس از انتقال و واریز ارزهای دیجیتال خود به این سایت، آخرین وضعیت آنها را مشاهده کنید؛ چون پس از انتقال ارزهای دیجیتال از یک کیف پول یا صرافی به یک کیف پول یا صرافی دیگر، مدتی زمان میبرد تا انتقال بهصورت کامل انجام شود. این صرافی قدرتمند با حجم معاملات روزانه 1.5 میلیارد دلار به عنوان یکی از پنج صرافی برتر حوزه کریتوکارنسی است. به عنوان مثال میتوانید بگویید گوشی شما سرقت شده و به بارکد اولیه دسترسی ندارید. سپس، در صفحه ای که بر روی گوشی تان باز شده، بر روی گزینه سبز رنگ Download در بالای صفحه، کلیک نمایید تا برنامه، در عرض چند ثانیه بر روی موبایل شما نصب شود. در صورتی که بخواهید از روش بارکد استفاده کنید، پس از کلیک روی گزینه Scan a QR Code، دوربین گوشی شما فعال شده که با قراردادن آن در مقابل بارکد (در یک دستگاه دیگر) کد QR اسکن و صرافی کوکوین به اپلیکیشن Google Authenticator اضافه خواهد شد.

صرافیهای ایرانی و خارجی محبوب و معتبر دیگری مانند صرافی تبدیل، صرافی نوبیتکس، صرافی آبان تتر (صرافی های ایرانی) صرافی کوکوین، صرافی بای بیت، صرافی okex (صرافی های خارجی) هستند که روش ثبتنام تا خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در «دوره ارز دیجیتال» خانه سرمایه آموزش داده میشود. درصورت درخواست انجام احراز هویت، اگر مدارک غیر ایرانی دارید که تنها کافی است احراز هویت را انجام دهید و تمام. در صرافیهای داخلی اگر با مشکل کد دو عاملی مواجه شدید میتوانی به راحتی آن را حل کنید. اینجاست که با مشکل مواجه میشویم! راههای پیشنهادی به عنوان تنها راهکارهای موجود میباشد و تضمین صد در صدی برای رفع مشکل نیست. تنها کافی است مشکل خود را در گروه تلگرامی مطرح کنید و درخواست تماس پشتیبان را بکنید.

همچنین کلی رویداد و مسابقه برای کسب سود دارد.

دومین راه حل این است که از همان ابتدا علاوه بر موبایل، از اکستنشن مرورگر گوگل کروم Google Authentication نیز استفاده نمایید تا هر زمان که خواستید، بتوانید به کد آن از طریق مرورگر نیز دست پیدا کنید. هنگامی که حساب شما راه اندازی شد، می توانید تجارت را شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ زیادی در حسابتان موجود باشد، ممکن است حساب شما به دلایل امنیتی مسدود شود. کسانی که به دنبال طیف گسترده ای از دارایی ها هستند ممکن است از آنچه این صرافی ارائه می دهد قدردانی کنند.

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که اگر به هر دلیلی به بارکد خود دسترسی نداشته باشیم و قصد ثبت نام مجدد در Google Authentication را داشته باشیم، باید چه کار کنیم؟ اگر از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده کرده باشید، حتماً متوجه شدهاید که کار با این پلتفرم بسیار ساده است. تیم مخصص و حرفهای توسعه دهندگان سایبری صرافی کوکوین تا کنون توانسته اند امنیت این پلتفرم را در برابر حملات سایبری و اختلالات فنی تامین کنند و رضایت 6 میلیون کاربر را جلب کنند. این صرافی که در سال 2017 شروع به کار کرده است توانسته بهترین خدمات خود رو به کاربرانش تقدیم کند و تقریبا از هر 5 نفری که در ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، یک نفر ثبت نام صرافی kucoin کرده است.

البته همین کار هم ممکن است زمانبر باشد و موجب ضرر و زیان شما در بازار مالی گردد. ایرانیان نمی توانند به راحتی به انجام معاملات در بازارهای اسپات و فیوچرز بپردازند. کد دو عاملی صرافی کوکوین به این صورت است که، زمانی که شما قصد ثبت نام در Google Authentication را داشته باشید، صرافی یک بارکد اختصاصی به شما خواهد داد که با وارد کرد آن در اپلیکیشن گوگل، ثبت نام شما نهایی شده و از آن پس میتوانید کد دو عاملی خود را به راحتی دریافت کنید. در واقع زمانی که صرافی بارکد را در اختیار شما قرار میدهد حتما باید از آن اسکرین شات گرفته و در جایی خارج از موبایل خود، یک کپی از آن را نگه دارید. حالا اگر موبایل خود را تعویض کنید، گم کرده باشید و یا از شما سرقت شده باشد نیاز به ثبت نام مجدد در گوگل دارید. در صرافی کوینکس نیز اگر از ارز CET جهت پرداخت کارمزد استفاده کرده و یا آن را هولد کنید شما می توانید میزان کارمزد کمی پرداخت نمایید.

کوکوین (KuCoin) یک صرافی معتبر رمز ارزها است که از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون به بیش از 6 میلیون کاربر در جمع 4 صرافی برتر حوزه ارز دیجیتال، خدمات ارائه میدهد. صرافی کوکوین در سال 2017 تاسیس شده است و تا کنون و در زمان نگارش این مقاله دارای پنج سال سابقه ی فعالیت می باشد و در طی این پنج سال سابقه ی خود تنواسته است جز ده صرافی برتر قرار گیرد و توجه تریدرهای زیادی را به خود جلب کند اما با توجه به تحقیقاتی که ما انجام دادیم فاقد رگوله می باشد ولی با این حال آن را می توان یک صرافی معتبر در نظر گرفت و با خیال آسوده به معامله در آن پرداخت. برای واریز رمز ارز به حساب مارجین خود به روشی که قبلا آموزش دادیم عمل کنید و این بار به جای تریدینگ اکانت، یکی از حالتهای Margin Account را مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا ورود کنید، یا در سایت ثبتنام رایگان کنید! سپس، علامتی را که با شرایط استفاده Kucoins موافق هستید بررسی کنید، “بعدی ” را بزنید، captcha را کامل کنید. و شرایط دانلود آن تنها از طریق لینک ارسالی توسط افرادی که به دنبال جذب زیر مجموعه هستند، سایت نامعتبر و شبکه های اجتماعی است. استفاده کنیم که شرایط خیلی سخت گیرانه ای برای ایرانی ها ندارند. صرافی coinex یکی از بهترین صرافیهای ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی است. 1. آیا صرافی coinex در حال پیشرفت است؟

برنامه صرافی coinex در نسخه های وب، اندروید و ios عرضه شده که نشان دهنده اینه همه افراد میتونن با دستگاه های خودشون دراین صرافی به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن بپردازن. با توجه به رشد روزافزون قیمت بیت کوین، افراد زیادی به دنبال خرید بیت کوین از صرافی های مختلف از جمله کوکوین هستند. از سال ۲۰۱۹ کوینکس اعلام کرد که افراد می توانند تنها برای BTC/USDT معاملات leveraged را انجام دهند و این مدل معاملات در این بستر باعث سودهای زیادی می شود ولی البته احتمال ضرر هم دارد. اگر به کد دو عاملی صرافی کوکوین و یا هر صرافی دیگری دسترسی نداشته باشید، تنها راه، تماس با پشتیبانی و بازیابی تنظیمات امنیتی است. اگر بارکد را ذخیره نکرده باشید و کپی از آن نداشته باشید، امکان ثبت نام مجدد و دریافت کد دوعاملی برای ورود به صرافی و یا برداشت از حسابتان را نخواهید داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار