آموزش کار با صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

تیم تشکیل دهنده صرافی CoinEx از شرکت های معتبر اینترنتی و تامین نالی در جهان می باشد. برای شروع معامله در صرافی کوینکس باید ابتدا در این صرافی ثبت نام کنید. وقتی شما سفارشی را ثبت می کنید، ماشین انطباق صرافی شروع به جستجو برای انطباق قیمت مورد نظر شما با سفارش های موجود در بازار می کند. هر زمان که سفارشی به قیمت تعیین شده شما پیدا شد، معامله انجام می شود. همه اجرا می شود یا لغو می شود: یا حجم تعیین شده از سوی شما به صورت کامل در یک تراکنش معامله می شود و یا معامله شما لغو می شود. برای جلوگیری از متضرر شدن بهتر است از گزینه Spot برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. یکی از مسائل بسیار مهم که باید توجه ویژه به آن داشته باشید بالا بردن امنیت حساب کاربری است، این نکته را در نظر داشته باشید که ایمیل شما به حساب کاربری در کوینکس متصل شده است به همین جهت هر چقدر امنیت ایمیل شما بالا باشد مطمئنا امنیت دارایی های شما در این صرافی بالاتر خواهد رفت، شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای بالا بردن امنیت ایمیل باید چه کار هایی انجام داد، در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که سعی کنید برای ایمیل خود یک رمز عبور قوی انتخاب کنید برای مثال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که رمز عبور باید پیچیده باشد و در آن از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علامت ها و غیره استفاده شود تا هر کسی نتواند به راحتی رمز ایمیل شما را باز کند، توجه داشته باشید که کد ارسال شده توسط صرافی کوینکس باید در یک فضای امن نگهداری شود برای مثال باید از رطوبت، باد، باران و افراد سوء استفاده گر دور باشد زیرا تمام این ها این مسائل می تواند برای دارایی های شما خطر ساز شود.

در این بخش فقط لازم است که قیمت استاپ را تعیین کنید. و دقت نمایید حتما فاصله ای در ابتدا و انتهای ایمیل خود نباشد در غیر اینصورت سایت صرافی کوینکس ایمیل مورد نظر شما را قبول نمیکند. شما می توانید یک قیمت از اردر بوک انتخاب کنید و یا اینکه خود به صورت دستی قیمتی را وارد کنید. برخی از صرافیها و پلتفرمهای کریپتو به سرمایهگذاران اجازه میدهند تا بیش از ۱۰ درصد داراییهای رمزنگاری خود درآمد کسب کنند. فقط سفارش گذار: این گزینه برای افرادی است که تمایل دارند کارمزد کمتری پرداخت کنند. زیرا در بسیاری از ارزها سفارش گذار و سفارش بردار کارمزد یکسانی پرداخت می کنند.

در معاملات spot یا نقدی، همانند معامله مارجین خطری کاربران را تهدید نمی کند و می توانند از این معامله ها با خیال راحتی استفاده کنند. با رای دادن به سکه، کاربران می توانند مطمئن شوند که ارزهای دیجیتالی که می خواهند معامله کنند در صرافی موجود است. شما می توانید به طور دستی حجمی را وارد کنید و یا با راست و چپ کشیدن ابزار، بدرصدی از موجودی خود را برای معامله انتخاب کنید. شما قبل از زدن دکمه ثبت سفارش می توانید یکی از این 4 حالت موجود در بخش مکانیزم را انتخاب کنید. فوری یا لغو: با انتخاب این گزینه، صرافی اولین مورد منطبق با سفارش شما را اجرا می کند و حجم باقیمانده لغو می شود. همان طور که ذکر شد صرافی Coinex سطوح مختلفی را برای کاربران تعریف کرده است. در این بخش فقط لازم است که قیمت استاپ را تعیین کنید. صرافی هر تعداد تراکنش که لازم باشد انجام می دهد تا 16 واحد ارز تزوس، بصورت تمام و کمال در قیمت تعیین شده خریداری شود.

زیرا، ممکن است بیشتر ارزهایی که رشد زیاد پیشرو داشته باشند، در این صرافی ها پشتیبانی نشوند. قیمت خرید (فروش): قیمت دلخواه شماست که باید با توجه به شرایط بازار انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Sign Up صفحهای به شکل زیر باز میشود. برای فروش تزوس. قیمت 3.0136 تتر را انتخاب کردیم. بنابراین با انتخاب این گزینه، شما تصمیم می گیرید سفارشتان در آینده انجام شود. اگر بر فرض 8 واحد تزوس به قیمت 3.01 تتر، برای فروش ثبت شده باشد، نیمی از معامله شما اجرا می شود. حداقل بخرید (بفروشید): اگر حجم سفارش شما کمتر از حداقل حجم مجاز باشد، این گزینه به صورت قرمز نشان داده می شود.

معامله به روش سفارش گذار (maker) بسیار آسان است و با این روش، کارمزد کمتری نسبت به سفارش سایت صرافی کوینکس برداران پرداخت کنید. به معنای دیگه اگه شما اوردری رو در صرافی بزارید بدین معنیه که شما یا سفارشی برای فروش قرار دادید در لیست فروشندگان یا سفارشی رو در لیست خریداران قرار دادید. به طور مثال اگر یک سفارش فروش تزوس به مقدار 8 واحد در قیمت 3.01 تتر ثبت شده باشد، این 8 تزوس خریداری و بقیه سفارش شما لغو می شود. برای روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنید: شما قصد دارید معامله فروش 16 واحد ارز تزوس به قیمت 3.01 تتر را ثبت کنید. آدرس نمایان شده برای شما را در قسمت برداشت از کیف پول خود یا صرافی دیگری که ارز دیجیتال شما در آن قرار دارد، وارد نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار